Mitä sanoisit/tekisit, nielisitkö hiljaa tämän:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitää niellä vaan perinteiseen malliin... Näinhän tää kuvio menee: Kaikki juhlat on aina tärkeämpiä kaikille muille kuin äidille. Äiti on osansa valinnut, isä ei. Isän kuuluu saada jatkaa elämää kuten ennenkin, muuten hän pian kyllästyy ja lähtee kävelemään. Äiti ei kuitenkaan lähde, koska lapset on aina viime kädessä äidin vastuulla, eikä äidin muutenkaan kuulu pitää hauskaa...

:(

Miksi ihmiset on niin itsekkäitä? Mikä siinä tikanheitossa on just niin kiehtovaa mölkkyyn verrattuna?

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Ymmärsinkö jotain nyt väärin; sä et halua, että muut pelaa sillä välin 100 metrin päässä, kun sä nukutat lasta? Miten se sun lapsen nukuttaminen olis muuttunut, jos pelaisivat lähempänä? Tai siis mitä hyötyä sulle olis siitä, että pelaavat lähellä, kun sinä kuitenkin nukutat lasta? :o

Ja miksi helvetissä ette vuorottele miehesi kanssa? Ja miksi vietät juhannusta tänään?

Emme vuorottele sillä olen aina ollutv lapsilla nukuttaja yms. Mies ei tod suostuis.
Ja toiseksi sitä tarkoitin, että jos oltais pelattu MÖLKKYÄ meidän pihassa, olisin voinut viettää jussia ja pelata mukana tossa kun lapset sammunu. Mutta en voi viettää jussia niiden kaa kun halusivat tikkaa heittään kauas. Eli: nyt olen yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies ei vaan tod tulis nukuttaan, niin se vaan on, ja vaikka tulis, näitä ei voi tänne jättää nukkumaankaan joten...

:o Miten niin ei tulis nukuttaan? Eikö hän ole lapsen isä?

Taas yksi, joka on löytänyt oikean aarteen rinnalleen...

Multa on aina onnistunut paremmin lasten hoito, ja siten olen ollut niiden kanssa paaaljon enemmän joten lapset ovat kiintyneet muhun ja huolineet vain minut. No, nyt pienempikin kasvanut ja huolisi iskän mutta iskä ei halua vaan pelaa mieluummin. Näin on aina ollut. Koska äiti saa nukutettua hyvin niin hän ajattelee että mihis häntä tarvitaan...

Ymmärsinkö jotain nyt väärin; sä et halua, että muut pelaa sillä välin 100 metrin päässä, kun sä nukutat lasta? Miten se sun lapsen nukuttaminen olis muuttunut, jos pelaisivat lähempänä? Tai siis mitä hyötyä sulle olis siitä, että pelaavat lähellä, kun sinä kuitenkin nukutat lasta? :o

Ja miksi helvetissä ette vuorottele miehesi kanssa? Ja miksi vietät juhannusta tänään?

Emme vuorottele sillä olen aina ollutv lapsilla nukuttaja yms. Mies ei tod suostuis.
Ja toiseksi sitä tarkoitin, että jos oltais pelattu MÖLKKYÄ meidän pihassa, olisin voinut viettää jussia ja pelata mukana tossa kun lapset sammunu. Mutta en voi viettää jussia niiden kaa kun halusivat tikkaa heittään kauas. Eli: nyt olen yksin.

No on sun ukkos tosiaan yksi uuno. Jos tieten tahtoen vie vieraan kauas ja katsoo sun velvollisuudeksi lasten nukkumisen valvomisen. Onko hän lasten isä?

Mies ei vaan tod tulis nukuttaan, niin se vaan on, ja vaikka tulis, näitä ei voi tänne jättää nukkumaankaan joten...

:o Miten niin ei tulis nukuttaan? Eikö hän ole lapsen isä?

Taas yksi, joka on löytänyt oikean aarteen rinnalleen...

Multa on aina onnistunut paremmin lasten hoito, ja siten olen ollut niiden kanssa paaaljon enemmän joten lapset ovat kiintyneet muhun ja huolineet vain minut. No, nyt pienempikin kasvanut ja huolisi iskän mutta iskä ei halua vaan pelaa mieluummin. Näin on aina ollut. Koska äiti saa nukutettua hyvin niin hän ajattelee että mihis häntä tarvitaan...

Niin siis nukutatko lapsen makkarissa? Vai olet pihalla ja pidät sieltä lapsia silmällä, kunne nukkuvat? En nyt oikeasti ymmärrä, miksi vieraiden pitää olla siinä pihassa lähellä, jos sinä kerran olet siellä makkarissa?

Ne ei tod ajatellu. Niille aivan sama nukahtaako vai ei, esim tuo yksi meluaa aina meillä isoon ääneen oli ottanut alkoa tai ei. Ja pihalla ei ääni sisään kuulu, ei häiritisi. Meillä pihalle tai sen lähelle ei voi panna tikkataulua, siksi lähtivät kauas.

Jos näin on, eivät näin ajattelemattomat vieraat meille enää toista kertaa tulisi. Miehesikin voisi tietysti ajatella sinun tapaasi viettää rentouttavaa iltaa...

ymmärrän närkästyksesi mutta jos et voi mennä ulos silloin kun lapsia nukutat niin mitä väliä on missä ne vieraat on sen ajan kun et kuitenkaan voi olla mukana. Jos vieraat jäis kauas sen jälkeen kun sinäkin voisit osallistua lähellä tapatuviin juttuihin niin se olis epäkohteliasta.

Toiseksikkin, miten ootte tuossa tilanteessa että vain äiti on lasten nukuttaja? Minä en ois suostunu tuohon alunperinkään.

Yhteistyössä