MITÄ SAATHania..... MITÄ? :D:D:D

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Facebookissa on se "hot or not". Mulle on tullut 128 jotain "***clicked yes on you on hot or not blablabla" -ilmoitusta. Aloin äsken katella niitä, suurin osa on jotain kurdeja sun muita.

MUTTA ARVATKAA kuka muu sieltä Yes:in klikanneista löytyi........? Palstatuttumme :kieh: :kieh:

(ja en tiedä, onko koko hemmo mielikuvitusolento, mutta oli tai ei, niin jos lukee tämän............niin kyllä, totta munassa minä juoruan tämän tänne, ja paljastan vielä nimimerkinkin :D, ellei joku nyt arvaa sitä)

En oo ihan perillä näistä seurapiireistä, mutta sä siis tiiät kuka se on ihan oikeestioikeesti? Jos se nyt on vaan sattumalta bongannu sut sieltä hot or notista, ei kai sen tartte tietää, että sä oot just sä....

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
En oo ihan perillä näistä seurapiireistä, mutta sä siis tiiät kuka se on ihan oikeestioikeesti? Jos se nyt on vaan sattumalta bongannu sut sieltä hot or notista, ei kai sen tartte tietää, että sä oot just sä....

En mä tiedä vaikka se ois jonkun palstamamman toinen persoona. En minä voi semmosta tietää. Mutta mä olen täällä taistellut sen kanssa muutamaan otteeseen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
No tää JackSparrow mikälie tietty?

No niin. Miten hemmetissä se onnistui kaivamaan mut tuolta? :o

Mä oisin kyl jo ihan paniikissa!!! :o :x

Mua kieltämättä kyllä kummastuttaa. Ellei se sitten tosiaan ole ihan vaan sattumaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mnäää:
Mullekin alkoi yhtäkkiä tulla niitä clicked yes on "are you interested" - mit vit? Tietääkseni en oo liittynyt mihinkään..

Mulla on niin pirusti noita kaikkia juttuja, enkä oo availlut niitä edes, ennen kuin nyt. Ja niitä oli 128kpl tossa ominaisuudessa vaan. Mut sit on jotain muitakin. En mä tiedä. Enkä jaksa tietääkään niistä kaikista. Oon vaan pistänyt niitä :whistle: Kaverit laittaa niitä pyyntöjä joku miljoona/päivä, ja aluksi mä vaan lisäilin ne kaikki.... En enää jaksa - on alkanut kyllästyttää vähän koko naamakirja.

Siis sama kuva mitä se täälläkin esitteli, ja mistä oli joku miljoonan sivun mittainen ketju, on tuollakin. Sillä oli siinä muitakin kuvia (siis siinä täällä olevassa ketjussa), ja ainakin niissä kaikissa oli sama sälli. Vaikka onhan se voinut tietysti varastaa ne kuvat jostain netistä ja pistää tänne.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Miten sä tiedät et se on Kapu?
Siis mistä SÄ tunnistat hänen naamansa facebookissa? Eikös se ole yhtä spookya kun se, että hän on bongannut sut?

No niistä kuvista oli sen luokan kohu täällä silloin, ja kyllä mä ne näin - ja toi on tasan sama kuva.

Yhteistyössä