Mitä ryhmäliikuntaa, jumppaa ym. harrastat ja miksi tykkäät siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joogasta, koska siellä saa sellaista liikuntaa mitä en niinkään muualta saa, liikkuvuuden, joustavuuden ja tasapainon harjoittelua ja venyttelyä. Jooga on myös ihanan rentouttavaa.

Kuntonyrkkeilyä, koska siellä taas saa purkaa aggressioita :D

[QUOTE="vieras";27586698]Joogasta, koska siellä saa sellaista liikuntaa mitä en niinkään muualta saa, liikkuvuuden, joustavuuden ja tasapainon harjoittelua ja venyttelyä. Jooga on myös ihanan rentouttavaa.

Kuntonyrkkeilyä, koska siellä taas saa purkaa aggressioita :D[/QUOTE]

Siis mitä mä kirjotan "joustavuuden" :D :D :D Tarkotin notkeuden!

Itämaistatanssia (vatsatanssia siis ) ja Bollywoodia. Saan lihaskuntoa, ryhtiä, mielenrauhaa, omaa aikaa, hauskaa yhdessä oloa ystävien kanssa, sekä vähän bling blingiä elämään ;)

Zumbassa käyn minäkin. Todella tehokasta, kun täysillä tekee. Vihaan lattialla sätkimistä (esim. vastalihakset), mutta zumbassa näitä tulee tehtyä ihan huomaamattaa. Ja hauskaa on! Ja hyvää musiikkia :)

Maanantaisin käyn step tonessa (kevyttä mutta silti tehokasta), keskiviikkoisin spinningissä (haluan erityisesti treenata jalkoja), ja perjantaisin body compatissa (ihan sairaan raskasta, sisältää sekä lihashuoltoa painojen kanssa, venyttäviä liikkeitä ja tasapainoa vaativia potkuja jne), minkä jälkeen on ihana aloittaa viikonloppu saunoen ja siideri huulilla. :)

Zumbassa käyn minäkin. Todella tehokasta, kun täysillä tekee. Vihaan lattialla sätkimistä (esim. vastalihakset), mutta zumbassa näitä tulee tehtyä ihan huomaamattaa. Ja hauskaa on! Ja hyvää musiikkia :)
Mä kävin kerran zumbassa ja musta se nimenomaan oli sellaista sätkimistä, ei kunnon sarjoja, vaan peppu heilui sinne tänne ja välillä meni mun makuun liikaa tiputanssin puolelle. :)

Elixiassa on mennyt tämän syksyn :heart:2Dance -niminen jumppa ja se on ihan kivaa. Joka biisissä erilaiset ja helpot askeleet. On vaan vähän turhan helppoa mun makuun. BodyJam (oikeasti tanssillista jumppaa, zumba on tylsän saman toistoa tohon verrattuna) on parasta jumppaa ikinä, pääsispä vielä joskus niille tunneille.

Flamencoa.
Tykkään, koska meillä on mukava porukka, sei on kaunista, parantaa kehonhallintaa ja ryhtiä. On myös rytmillisesti hyvin haastavaa. Ei se mitään hikijumppaa ole, mutta siitä tulee kokonaisvaltaisesti hyvä olo.

[QUOTE="Jenis";27587560]No sä teet massaa, me tehdään kestävyyttä - et varmaan vedä niillä +50kg painoilla mitään minuuttien sarjoja? ;)[/QUOTE]

80 kilolla jos teet 72 toistoa putkeen mavessa tai kyykyssä, niin nostan kyllä hattua!

Yhteistyössä