Mitä ruokaa nakeista, kun ei ole perunoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
jos nakit ei ole nitriitittömiä niin suoraan roskiin laittaisin
Kertoo hän, joka ei koskaan ole nänhyt ihmisiä, jotka eivät saa ruokaa.

senkö takia minun pitäisi pilata terveyteni, että joku ei saa ruokaa? miten se auttaa sitä nälässä olevaa, jos minä pilaan terveyteni?

No, harmi että nykyään et voi syödä sitten yhtään mitään. Lähes kaikessa ruoassa on lisäaineita, torjunta-aineiden jäämiä yms.
Pari järkyttävän likaista luomutilaa nähneenä sanoisin että ei niidenkään ruoka ole yhtään sen turvallisempaa.

Nakkipata mihin tulee makaronia, nakkeja ja paprikaa on aika hyvää mun mielestä. Keitän makaronit kasvisliemessä, ja sit kun makaronit on melkein kypsiä sekaan nakit ja pilkotut paprikat. Mausteeksi laitan pippuria ja hiukan ketsuppia. Maistuu myös lapsille!

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
jos nakit ei ole nitriitittömiä niin suoraan roskiin laittaisin
Kertoo hän, joka ei koskaan ole nänhyt ihmisiä, jotka eivät saa ruokaa.

senkö takia minun pitäisi pilata terveyteni, että joku ei saa ruokaa? miten se auttaa sitä nälässä olevaa, jos minä pilaan terveyteni?

Mun ei tartte heittää roskiin koska katson jo kaupassa mitä ostan, ja vielä ei oo meijän jääkaappiin lennelly ylimääräistä ruokaa.
Ap on nyt joka tapauksessa ostanut ne nakit ja jokainen saa syödä mitä huvittaa.

Nakkirisottoa tai nakkikastiketta makaroonin kanssa mä tekisin

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ääte:
Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Ajattelin tehdä nakkikastiketta, mutta ei se ole hyvää pastan kanssa. Potut on loppu enkä viitsisi lähteä kauppaankaan enää...

keitä makaroonit ja pilko nakit joukkoon..

paistaa nakinpätkiä sipulin kanssa ja sekottaa makaroonin kanssa. :p

Tuo on meillä 'sörsseliä' parin herkkua. Helppoa, nopeaa ja hyvää.

Yhteistyössä