V
vieras
Vieras
Välillä voi herkutella, ei kaiken tarvitse olla terveellistä. Kokeilkaa joskus hunaja-kaneli pastaa. Minusta oli hyvää, mutta jakaa varmasti mielipiteitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja luomu:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Tehkää te mammat samoin kun minä ja hommatkaa metsästyskortti ja metsästysase ja näin saadaan metsästä luomulihaa perheelleMeidän perheessä mies ei ole kiinnostunut metsästyksestä, mä taas olen. Kun mä metsästän riistaa niin mies saa tehdä niistä ruokaa
![]()
riista ei ole luomua, luomu tarkoittaa virallisesti valvottua ja sovittuihin tuotantomenetelmiin perustuvaa kasvinviljelyä/kotieläintuotantoa.
Aivan. Riista on parempaa kuin luomu, sitä ei saa halventaa luomunimikkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Tietenkään kaikki Suomalainen ruoka ei ole ravintoarvollisesti laadutonta, muta esim. just joku kalapuikot ja peruna tai makaronilaatikko on.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:No tuota.. "Perinteinenkin" kotiruoka voi olla laadukastaEsim. makaronilaatikon teen täysjyvämakaronista, luomujauhelihasta ja luomuraaka-aineista muutenkin.