Mitä ruokaa et pysty syömään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on paljonkin sellaista mistä en suuremmin tykkää, mutta suurimpaa osaa pystyn kohteliaisuudesta syödä, jos eteen laitetaan. Raakaa kalaa en kuitenkan pysty syödä ollenkaan, silli on järkyttävän hajunsa takia ihan ykkösinhokki. Ravun lihaa voin syödä, mutta en ilkeä koskea kokonaiseen rapuun :x , myös simpukat ja etanat jää syömättä.

Voi mistä herkuista jäätte paitsi. enemmän mulle :))) itse en voi sietää eineksiä enkä esim sian paahtokylkeä mitä saa lihatiskiltä grillatuista.. ja kaikki valmismarinadi lihat, pahaa.

kuinka monessa perheessä näitä syödään viikoittain?

No joissakin perheissä voidaan syödä uuseestikin, mutta sitähän ei tässä kysytty vaan että mitä ruokia ei pysty syömään.
Meillä ei näitä syödä.

Viimeksi muokattu:
Pinaattia, maksaa, raskausaikana oksensin jopa rautapitoisen vedenkin.

En syö jogurttia, vanukkaita tai puuroja, en pidä koostumuksesta. Sama koskee kiisseleitä.

Allergioiden takia en syö hedelmiä enkä raakoja kasviksia enkä pähkinöitä.

No ihan ensimmäiseks silliä ja graavikalaa, niitä en ole koskaan edes maistanut. Sit muut limaällötykset ; simpukat, etanat, jne. Oliivit, maksapihvit, veriruuat, lasagne.
Muuta ei tule nyt mieleen, mutta olen todella valikoiva ruokani suhteen... Syön kyllä kohteliaisuudesta, mutten mielellään.

Yhteistyössä