En pysty syömään mitään lihaa! Alkuraskauden oirettako????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ennen herkkuani on ollut lohi, mutta en ole enää pystynyt syömään. Samoin en pysty syömään mitään muutakaan lihaa tai kalaa. Kai tässä on pakko alkaa kasvissyöjäksi! Liha vaan jotenkin kuvottaa ja etoo. Kiva tehdä miehelle ruokaa ja itse ei pysty sitä syömään. Johtuuko tämä raskaudesta vai onkohan vaan muuta? Toinen kolmannes jo menossa. Kooltani olen tosi iso, joten kyllä ne on ennen maistuneet. Nyt maistuu vaan viilit ja kasvikset ja marjat ja leipä pienissä määrin! Ruokana mennyt mannapuuroa, pinaattilettuja, nuudelia yms. lihatonta. Juustokaan ei maistu enää niinkuin ennen vaan sekin on jotenkin vastenmielistä. En ole oksennellut ja paino on tippunut ihan vähän ensimmäisestä punnituksesta. Kaksoisraskaus menossa.

Mä taas tajusin olevani raskaana, kun mulla alkoi tekemään aivan järjettömästi mieli kaikkea lihaa, pihviä ja paistia ymm.. nam!! :) Voihan se tietty olla noinki päin :)

[QUOTE="vieras";22278225]Mä taas tajusin olevani raskaana, kun mulla alkoi tekemään aivan järjettömästi mieli kaikkea lihaa, pihviä ja paistia ymm.. nam!! :) Voihan se tietty olla noinki päin :)[/QUOTE]

Sama mulla,ja olisin kaikista mieluiten vetänyt sen lihan raakana.

Lohi ei ole lihaa, vaan kalaa.
Kala ja liha luokitellaan ihan jokapaikassa eri ruokalajeiksi.

Mutta eipä se varmaan sua tapa jos olet syömättä varsinkin lihaa, sitä ei kukaan tarvitse vatsaansa.

Yhteistyössä