Suositelkaa hyvää kiinalaista ruokaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Eli siis pari tuntia juoksin esikoisen perässä(mulla on joka paikka kipee, tukkonen olo ja lämpöä ), esikoinen saa ihan justiinsa iltapalan ja menee nukkumaan ja sen jälkeen mä haluan jotain hyvää ruokaa enkä jaksa nyt miettiä tota "juttadieettiä" :snotty:

Mutta siis oon tosi nirso, eli kertokaa mistä te tykkäätte =)

En ole vielä huonoa kiinalaista ruokaa syönyt. Lähde vaikka siitä, että mitä haluat: äyriäisiä, lihaa (mitä lihaa?), kasvisruokaa... ja sitten, että mietoa vai tulista.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En ole vielä huonoa kiinalaista ruokaa syönyt. Lähde vaikka siitä, että mitä haluat: äyriäisiä, lihaa (mitä lihaa?), kasvisruokaa... ja sitten, että mietoa vai tulista.

Hmmm.. Oon aina halunnu maistaa jotain katkarapuruokaa mutten oo koskaan uskaltanut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Hapanimelä kanaa tai valkosipulihärkää.

Uu, valkosipulihärkä :p Kuulostaa hyvältä! Mulla on joku valkosipulikausi :D

Vinkkinä nirsolle ihmiselle, jos liha on oikeaa härkää, ei nautaa, niin se voi olla vähä sitkeetä. Tämä siis mun mielipide nirsona lihan syöjänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:

Vinkkinä nirsolle ihmiselle, jos liha on oikeaa härkää, ei nautaa, niin se voi olla vähä sitkeetä. Tämä siis mun mielipide nirsona lihan syöjänä.

Okei :p Mut kaikki valkosipuli houkuttaa mua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:

Okei :p Mut kaikki valkosipuli houkuttaa mua :D

Eiköhän siä oo valikoimissa muitaki valkosipuli juttuja, esim sitä nautaa. :D Mä kans oon valkosipuli narkki. :D

Yhteistyössä