Eli poikani täyttää viikon päästä 1v ja aloitimme syömisen 4kk. Meillä aamu alkaa puurolla tai vellillä, maitoa välissä ja lounaaksi lihasosetta. Iltapäivällä otetaan ruisleipää ja viiliä jälleen maitoa. päivällisellä taasen lihasosetta ja hedelmäsosetta ja illalla puuro ja velli. Ja yöt nukkuu heräämättä (ihanaa) =)
Mutta mä aluksi tein itse joitain soseita ja ne ei oikein uponneet joten annoin sitten kaupan purkkiruokia ja nyt sitten ollaan täysin koukuttuneita niihin.
Tänään tein kasvissosetta ja sotkin sitä kaupan liharuokaan ja meni sitä jonkun verran...
Haluaisin että hän rupeais syömään samoja ruokia meidän kanssa niin mulla ei tule hirveesti sellasia ruokia mieleen mistä hän pitäisi....kinkku ja kana ruoat ovat parhaita.
Eli mitä erilaisia ruokia teidän perheet syöttävät 1v?
allergioita ei ole mitään, ainakaan huomattu.
Perunavelli ja mannapuuro olis varmaan hyvää ja kinkkukiusaus. eli vinkkejä kaivataan
Mutta mä aluksi tein itse joitain soseita ja ne ei oikein uponneet joten annoin sitten kaupan purkkiruokia ja nyt sitten ollaan täysin koukuttuneita niihin.
Tänään tein kasvissosetta ja sotkin sitä kaupan liharuokaan ja meni sitä jonkun verran...
Haluaisin että hän rupeais syömään samoja ruokia meidän kanssa niin mulla ei tule hirveesti sellasia ruokia mieleen mistä hän pitäisi....kinkku ja kana ruoat ovat parhaita.
Eli mitä erilaisia ruokia teidän perheet syöttävät 1v?
allergioita ei ole mitään, ainakaan huomattu.
Perunavelli ja mannapuuro olis varmaan hyvää ja kinkkukiusaus. eli vinkkejä kaivataan