Mitä? Rovaniemellä ei itsepalvelupesulaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Seriously? Jopa Jyväskylässä on sellainen... minulla ei ole pesukonetta,
(Eikä varaakaan sellaiseen) olen totaalisen kyllästynyt nyrkkipyykkiin.. täällä on vain todella kalliita pesuloita, jotka siis eivät ole itsepalvelu-pesuloita, ja nämä pesulat pesevät lähinnä juhlavaatteita...

Kokemukseni perusteella en enää osta käytettyä. On aivan arpapeliä toimiiko oikeasti kuten väitetään, ja jos toimii, niin kuinka kauan? Kuukauden?
Siellä tori.fi- sivustolla on annetaan- palsta. Oikein hyvän sain vasta sieltä: pesuainekotelon voi kokonaan poistaa ja annostelee siihen rummun päälle pesuaineen, ei haise entiset tökötit. Toiminut päivittäin kuin uusi:-)

Siellä tori.fi- sivustolla on annetaan- palsta. Oikein hyvän sain vasta sieltä: pesuainekotelon voi kokonaan poistaa ja annostelee siihen rummun päälle pesuaineen, ei haise entiset tökötit. Toiminut päivittäin kuin uusi:)
Mulla on kokemusta ilmaiseksi saaduista koneista semmoinen, että oon saanu rikkinäisen aina. Tai sellaisen joka toimii miten milloinkin kunnes lopulta ei toimi. En enää uskalla käytettyä hankkia, ja kaikki nykyään sanovat "vain nouto" joten autottomuudenkin takia olen antanut olla...

Mulla on kokemusta ilmaiseksi saaduista koneista semmoinen, että oon saanu rikkinäisen aina. Tai sellaisen joka toimii miten milloinkin kunnes lopulta ei toimi. En enää uskalla käytettyä hankkia, ja kaikki nykyään sanovat "vain nouto" joten autottomuudenkin takia olen antanut olla...
Niissä on aina se nukkasihti, joka tosiaan kannattaa tyhjentää usein. Hanki ihmeessä oma kone, jos ei pyykkitupaa ole. Olisko tuossa hyvän busineksen paikka jollekin;)
https://www.youtube.com/watch?v=JmiKWTRoiMk
Kiinalaiset ohjeet täytyisi olla(y)

joskus olen kuullu tutuilta että esim kas antaa käyttää pesutupia, niihin vaan häätyy käyä ostaan ne poletit sieltä toimistolta. en tiä onko nykypäivää ennää, hiljasissa taloyhtiöissä missä ei ollu pesutuppaan tunkua on ainaki onnistunu joskus.

Yhteistyössä