Te, jotka olette antaneet kampaajalle vapaat kädet - oletteko olleet tyytyväisiä lopputulokseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskaltaisko...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskaltaisko...

Vieras
Olen aivan totaalisen kyllästynyt ulkomuotooni. Minulla on leukamittaiset, hieman taipuisat hiukset, joita nyt imetyksen aikana lähtee miljoona päivässä (tai siltä ainakin tuntuu). Peilikuvasta katsoo takaisin vanha akka, vaikka ikää ei ole edes kolmeakymmentä. Kaipaan kipeästi muutosta.

Ongelma on siinä, että olen juuri niitä nössyköitä, jotka menevät kampaajalle haluten jotain uutta, mutta muistavat kuitenkin mainita, ettei väriä saisi kamalasti muuttaa eikä leikata muuten kuin tasoittaa latvoja... Lopputuloksena kävelen kampaajalta ulos täsmälleen saman näköisenä kuin sinne menin.

Minulla on loistava kampaaja, jonka luona olen käynyt nyt muutaman kerran. Luotan hänen ammattitaitoonsa, mutta silti.

Oletko ollut tyytyväinen omaan muutokseesi? Oliko muutos suuri?

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
Jos sulla on nyt vasta leukamittaiset hiukset, eli polkka, niin eipä siihen muuta muutosta voi oikein leikkauksellisesti tehdä kuin repiä lyhyemmäksi. Lyhyen tukanko haluat?

Sovittiin kampaajan kanssa että tehdään muutokset kahdella eri kerralla.
Eli ensin leikattiin aika radikaalisti ei pituutta vaan malli oli epäsymmetrinen ja raju . Kahden viikon kuluttua pistettiin väri (kolmella eri värillä ) ja samalla olisi ollut mahdollisuus tuunata mallia jos olisin halunnut.
Olen erittäin tyytyväinen tulokseen :)

Aika usein on onnistunut. Tasan yhden kerran en tykännyt lopputuloksesta, vaikka silloinkin tutut kyllä kehuivat.

Minä taas haluaisin saada kampaajat vähän rohkeammiksi leikkaamisessaan, koska en tykkää jos vain vähän tasataan latvoja. Aika usein kampaaja näyttää muutaman kuvan ja sanon niistä mitkä miellyttää ja mistä tyylistä en tykkää ollenkaan. Tutulle kampaajalle voin sanoa, että tehköön mitä lystää..

ei,en anna ikin kampaajalle vapait käsii.mulla on ollu kolme kertaa parhaimmillaan hiukset ala selkään asti ...eli pitkät....ja jos noille hulluille antaa vapaat kädet ni ne leikkaa mulle parin sentin nysä tukan,kun niitten mielest mulla on joutsen kaula ja on tosi sopivaa ja hienoo nysä hiukset :( nyt taas kasvatan...pari vuotta sitten oli kolmas ja viimonen kerta.nyt oon kasvattanu hartioille saakka ja siitä jatketaan.joillekkin tosin sopii lyhkäset ja monet viihtyy lyhkäsissä,mulle taas lyhkäsissä on aivan liikaa vaivaa.

Jos sulla on nyt vasta leukamittaiset hiukset, eli polkka, niin eipä siihen muuta muutosta voi oikein leikkauksellisesti tehdä kuin repiä lyhyemmäksi. Lyhyen tukanko haluat?

Minulla on kyllä ollut lyhyet hiukset vuosikausia, mutta siitä on jo aikaa. Olin silloin 30kg kevyempi, joten en osaa sanoa miltä näyttäisin nyt ne samat hiukset päässä. Tästä pidempiä en missään nimessä halua. En osaa laittaa näitä ja ovat aina joko ponnarilla tai liiskana pitkin päätä. Lyhyt tukka olisi helpompi saada pöyhkeämmäksi. En kuitenkaan halua kananpersetukkaa, en halua näyttää kotiäidiltä (jollainen siis olen ;)) vaan nuorelta ja pirteältä!

Olen aivan totaalisen kyllästynyt ulkomuotooni. Minulla on leukamittaiset, hieman taipuisat hiukset, joita nyt imetyksen aikana lähtee miljoona päivässä (tai siltä ainakin tuntuu). Peilikuvasta katsoo takaisin vanha akka, vaikka ikää ei ole edes kolmeakymmentä. Kaipaan kipeästi muutosta.

Ongelma on siinä, että olen juuri niitä nössyköitä, jotka menevät kampaajalle haluten jotain uutta, mutta muistavat kuitenkin mainita, ettei väriä saisi kamalasti muuttaa eikä leikata muuten kuin tasoittaa latvoja... Lopputuloksena kävelen kampaajalta ulos täsmälleen saman näköisenä kuin sinne menin.

Minulla on loistava kampaaja, jonka luona olen käynyt nyt muutaman kerran. Luotan hänen ammattitaitoonsa, mutta silti.

Oletko ollut tyytyväinen omaan muutokseesi? Oliko muutos suuri?

asiasta kukkaruukkuun,toi on kauhee tunne kun oikeesti niit hiuksii lähtee parisataa miljoona päivässä imetyksen aikana...tai no tunne on tuo.vauvalla on varpaanvälit ja kaula ja kaikki täynnä mun hiuksii ja itellä roikkuu aina jotain hiuksii jossain ....plääh.

Enkä nyt siis tarkoita, että kotiäidit ovat kamalia, mutta tällaiset kotiäidit kuten minä, jotka eivät arkena jaksa laittaa hiuksiaan kamalasti, näyttävät kyllä kamalilta.

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25534319:
asiasta kukkaruukkuun,toi on kauhee tunne kun oikeesti niit hiuksii lähtee parisataa miljoona päivässä imetyksen aikana...tai no tunne on tuo.vauvalla on varpaanvälit ja kaula ja kaikki täynnä mun hiuksii ja itellä roikkuu aina jotain hiuksii jossain ....plääh.

Niinpä!! Mulla ei ole muutenkaan siunattu paksuilla hiuksilla, vaan varsinkin otsalla niitä on todella vähän (näytän kaljuuntumassa olevalta mieheltä...), niin tää jatkuva hiusten nyppiminen vaatteista ja muualta ahdistaa... Puhdistan harjan joka kerta, kun olen harjannut hiukset, sillä en halua nähdä, miten paljon niitä lähtee esim. päivässä yhteensä. Kuinka kauan tämä kestää...?

[QUOTE="aapee";25534348]Niinpä!! Mulla ei ole muutenkaan siunattu paksuilla hiuksilla, vaan varsinkin otsalla niitä on todella vähän (näytän kaljuuntumassa olevalta mieheltä...), niin tää jatkuva hiusten nyppiminen vaatteista ja muualta ahdistaa... Puhdistan harjan joka kerta, kun olen harjannut hiukset, sillä en halua nähdä, miten paljon niitä lähtee esim. päivässä yhteensä. Kuinka kauan tämä kestää...?[/QUOTE]

koko helvatan imetyksen ajan...ja sen pitempään ku imettää ni sen runsaammin lähtee....mul on nyt 6kk takana täysimetystä ja nyt alotettiin soseitten maistelu et jospa jossain vaihees imetys vähenis kiitos kiinteemmän ruuan ni ehkä olis toivoo et hiukset pysyy päässä.mulla on tosin paljon hiusta mutta ohut hius...ymmärtääköhän kukaan.se aiheuttaa sen et mul on taas aina ilmavat hiukset ja uskon et ei näy ulospäin et kaljuunnun .... :/

Voi kuule vaikka kuinka monta kertaa olen antautunut ammattilaisen käsiin ilman ennakko-odotuksia. Paitsi tietty se että tulen näyttämänä eriltä. Olen ollut siis hiusmallina neljä kertaa. Kolmesti samalle kampaamolle. Ensimmäiset 20-vuotta elämästäni pitäydyin aikalailla siinä pitkässä tukassa johon jossain vaiheessa uskalsin lisätä otsatukan. Kahdenkympin tällä puolella minulla on ollut vaikka minkä näköistä tukkaa.

Ainoat asiat mitä voisin suosiotella jos halat kunnon muutoksen. Mene juurikin tutulle kampaajalle. Hän kuitenkin tietää suunnilleen minkälaisia vaatteita käytät että hiukset mätsäävät muuten tyyliisi vaikka olisivat täysin erilaiset ja uudet.

Kerran kävi itselle vähän ohraisesti kun tuli turhankin "rokki tukka" ja itse olen tälläinen perus hempeä mekkotyttö.

Suosittelen kyllä! :)

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
Voi kuule vaikka kuinka monta kertaa olen antautunut ammattilaisen käsiin ilman ennakko-odotuksia. Paitsi tietty se että tulen näyttämänä eriltä. Olen ollut siis hiusmallina neljä kertaa. Kolmesti samalle kampaamolle. Ensimmäiset 20-vuotta elämästäni pitäydyin aikalailla siinä pitkässä tukassa johon jossain vaiheessa uskalsin lisätä otsatukan. Kahdenkympin tällä puolella minulla on ollut vaikka minkä näköistä tukkaa.

Ainoat asiat mitä voisin suosiotella jos halat kunnon muutoksen. Mene juurikin tutulle kampaajalle. Hän kuitenkin tietää suunnilleen minkälaisia vaatteita käytät että hiukset mätsäävät muuten tyyliisi vaikka olisivat täysin erilaiset ja uudet.

Kerran kävi itselle vähän ohraisesti kun tuli turhankin "rokki tukka" ja itse olen tälläinen perus hempeä mekkotyttö.

Suosittelen kyllä! :)

Sellainen hiukan rokimpi, ehkä rikottu tukka olisi kyllä ihana, mutta taitaisi mullekin tulla ongelmaksi se oman tyylin sopiminen siihen. Olen tosiaan syönyt itseni viime vuosina siihen kuntoon, etten enää löydä kaupoista kivoja vaatteita vaan pukeudun kamalan tätimäisesti. Täti-ihminen villissä rokkitukassa tuo mieleen lähinnä vaihdevuodet tässä mun tapauksessa :D Mutta tosiaan kampaaja on tuttu, mutta ei kuitenkaan niin tuttu, etteikö keksisi jotain yllättävää.

Yhteistyössä