U
uskaltaisko...
Vieras
Olen aivan totaalisen kyllästynyt ulkomuotooni. Minulla on leukamittaiset, hieman taipuisat hiukset, joita nyt imetyksen aikana lähtee miljoona päivässä (tai siltä ainakin tuntuu). Peilikuvasta katsoo takaisin vanha akka, vaikka ikää ei ole edes kolmeakymmentä. Kaipaan kipeästi muutosta.
Ongelma on siinä, että olen juuri niitä nössyköitä, jotka menevät kampaajalle haluten jotain uutta, mutta muistavat kuitenkin mainita, ettei väriä saisi kamalasti muuttaa eikä leikata muuten kuin tasoittaa latvoja... Lopputuloksena kävelen kampaajalta ulos täsmälleen saman näköisenä kuin sinne menin.
Minulla on loistava kampaaja, jonka luona olen käynyt nyt muutaman kerran. Luotan hänen ammattitaitoonsa, mutta silti.
Oletko ollut tyytyväinen omaan muutokseesi? Oliko muutos suuri?
Ongelma on siinä, että olen juuri niitä nössyköitä, jotka menevät kampaajalle haluten jotain uutta, mutta muistavat kuitenkin mainita, ettei väriä saisi kamalasti muuttaa eikä leikata muuten kuin tasoittaa latvoja... Lopputuloksena kävelen kampaajalta ulos täsmälleen saman näköisenä kuin sinne menin.
Minulla on loistava kampaaja, jonka luona olen käynyt nyt muutaman kerran. Luotan hänen ammattitaitoonsa, mutta silti.
Oletko ollut tyytyväinen omaan muutokseesi? Oliko muutos suuri?