Miksi vauvan pylly pestään vedellä mutta aikuisen ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja räpylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä pestään myös pissan jälkeen käsisuihkulla. Varsinkin jos on karvainen malli alapäässä, niin kyllä ne pissan ja kakan hajut tarttuu niihin. Vedellä ja saippualla lähtee pois. Jos haluaa olla ilman ulosteen hajua niin ei se joka-aamuinen/iltainen suihku riitä, värkki on pestävä aina käytön jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja pesijä:
Kyllä pestään myös pissan jälkeen käsisuihkulla. Varsinkin jos on karvainen malli alapäässä, niin kyllä ne pissan ja kakan hajut tarttuu niihin. Vedellä ja saippualla lähtee pois. Jos haluaa olla ilman ulosteen hajua niin ei se joka-aamuinen/iltainen suihku riitä, värkki on pestävä aina käytön jälkeen.

Kuka karvainen malli?

Alkuperäinen kirjoittaja pesijä myös:
Alkuperäinen kirjoittaja pesijä:

Kuka karvainen malli?
Ei sellainen malli vaan siis karvoja alapäässä! Häpykarvoja. Jos on karvaton niin haju ei tartu ehkä niin hyvin, mutta puhtain tulee vedellä.

Pesen aamuin ja illoin pyllyni. Niin teen lapsellanikin. Kakat pestän myös. Pelkkää pissasta pyllyä en ryhdy pesemään. Tulee liikaa vesipesuja muuten lapselle. Kyllä sitä noista pesuista tulee kuitenkin se 4 kertaa päivässä pesuja.

Vaavi tulee aina pestyä paskan jälkeen lämpimällä vedellä kevyesti suihkutellen. Ihan siksi kun haluan suojata vaavia ihottumilta yms. Itse pesen perseeni paskantamisen jälkeen ja vittuni pesen pari kertaa päivässä, koska en halua haista mädäntyneelle ja ties vaikka mieheni haluaa nuolla minua niin en halua sitten äkkiä rynnätä huuhtomaan vittuani vessaan.

Pesen aina vedellä ja perssaippualla ison hädän jälkeen ettei peffa haise. Ja pilden huuhtelen pideellä pissan jälkeen. joka ilta ja aamu pesen pilden myös perssaippualla ja vedellä. Eipä ole haisevat alushousut illalla kun riisun ne.

no todellakaan se kakka ei sinne takapuoleen leviä, jos osaa oikein pyyhkiä ja koostumus on normaali. Peräsuoli ja sulkijalihas tiukassa kunnossa jne. Kyllä alapesu vedellä kerran päivässä riittää aikuiselle.
Osaatko sanoa onko kuinka tiukka tarpeeksi hyvä? Kun minulla välillä falskaa (kerran tai kaksi kahden kuukauden välein), mutta yleensä kuitenkin en huomaa falsketta?

no huhuh kyl meillä tuli joskus kun lapsi oli pieni niska kakkoikin et pääs tursuumaan pitkin selkää ni sitä joutui pesemään kunnolla. ja kyl mä pesen pyllyäni ainakun mahdollista kakkosen jälkeen.

Yhteistyössä