Mitä pitäisi nyt ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "katariina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"katariina"

Vieras
Elän kaukosuhteessa ja olen odottanut kuin kuuta nousevaa, milloin taas näemme. Viime näkemästä on jo reippaasti yli kuukausi. Tänään kuulin, että mies oli käynyt asuinpaikkakunnallani nopeasti päivällä. Oli käynyt myös asuntoni tuntumassa. Olen niin loukkaantunut. Lupasi, että näemme varmasti kohta pian. Olen niin pettynyt.
Mitä pitäisi ajatella?

[QUOTE="katariina";26986431]Elän kaukosuhteessa ja olen odottanut kuin kuuta nousevaa, milloin taas näemme. Viime näkemästä on jo reippaasti yli kuukausi. Tänään kuulin, että mies oli käynyt asuinpaikkakunnallani nopeasti päivällä. Oli käynyt myös asuntoni tuntumassa. Olen niin loukkaantunut. Lupasi, että näemme varmasti kohta pian. Olen niin pettynyt.
Mitä pitäisi ajatella?[/QUOTE]

Siis hän oli käynyt asuntoni tuntumassa yhtä asiaa hoitamassa, mutta ei puhunut mitään käynnistään minulle

Joko hällä oli oikeasti niin kiire ettei olisi millään kerinnyt nähdä sinua eikä siksi edes viitsinyt mainita käynnistä sinulle tai sitten "he´s just not that into you".

Kysyitkö tuosta käynnistä ja syytä miksei tavannut sinua samalla?

Joko hällä oli oikeasti niin kiire ettei olisi millään kerinnyt nähdä sinua eikä siksi edes viitsinyt mainita käynnistä sinulle tai sitten "he´s just not that into you".

Kysyitkö tuosta käynnistä ja syytä miksei tavannut sinua samalla?

Oli kuulemma kiire.
Minä en usko, että oli niin kiire. Hän tiesi, että olen kotona tuohon aikaan ja olinkin kotona.

mistä sait tietää tästä käynnistä? kertoiko mies itse?

sietää loukkaantua. jollet ole sellainen roikkuja, että olisit vaatinut pikapanolle ja lojumaan kämpille, vaikka toisella on kiire ja kerkeää lemaan röökin verran :D

Oliko mies liikkeellä yksin? Työkaverin kanssa ei vois käydä tyttöystävää moikkaamassa mutta jos yksin eikä piipahda niin ihmettelisin kyllä. Sanoisin että olet teidän suhteen kiinnostuneempi osapuoli..?

[QUOTE="vieras";26986551]Oliko mies liikkeellä yksin? Työkaverin kanssa ei vois käydä tyttöystävää moikkaamassa mutta jos yksin eikä piipahda niin ihmettelisin kyllä. Sanoisin että olet teidän suhteen kiinnostuneempi osapuoli..?[/QUOTE]

Yksin.

Näyttää siltä, että minä olen kiinnostuneempi osapuoli. Ilmaisin jo hänelle mielipiteeni, mitä ajattelin asiasta.
Olin aika pettynyt. Hän tiesi, että odotan, koska kysyin asiaa tämän viikon alussa.

[QUOTE="vieras";26986655]Minkä takia edellisestä tapaamisestanne on niin pitkä aika?[/QUOTE]

Ei ole riitaa ollut aiemmin.

Töiden takia ei olla nähty. Minäkin olin kaukana töissä nyt kesällä.

Näettekö nyt viikonloppuna? Ei hyvältä vaikuta. Luulis, että jos mies ois kiinnostunut, niin ois tullut edes hetkeks tai järkännyt työt niin, että oisitte ehtineet kunnolla treffata. Ehdottanut sinulle ainakin.

[QUOTE="vieras";26986748]Näettekö nyt viikonloppuna? Ei hyvältä vaikuta. Luulis, että jos mies ois kiinnostunut, niin ois tullut edes hetkeks tai järkännyt työt niin, että oisitte ehtineet kunnolla treffata. Ehdottanut sinulle ainakin.[/QUOTE]

en osaa sanoa.
Minä älähdin tässä nyt ja voi olla että ei nähdä tässä kuussa. piti nähdä ensi viikolla.

[QUOTE="katariina";26986843]en osaa sanoa.
Minä älähdin tässä nyt ja voi olla että ei nähdä tässä kuussa. piti nähdä ensi viikolla.[/QUOTE]

No jos sillä miehellä on oikeasti sua ikävä ja haluaa nähdä niin ei se silloin lähde ensi viikon odotettua tapaamista perumaan.
Ja sulla oli oikeus loukkaantua, miksei mies kertonut etukäteen tuosta käynnistään ja sanonut samalla ettei kerkeä sitten nähdä. Miksi kertoa jälkikäteen ja pahoittaa toisen mieli.
Ja vaikka kuinka olisi etäsuhde niin kyllä siinäkin on oikeus kertoa mielipitensä ja mielipahansa.

No jos sillä miehellä on oikeasti sua ikävä ja haluaa nähdä niin ei se silloin lähde ensi viikon odotettua tapaamista perumaan.
Ja sulla oli oikeus loukkaantua, miksei mies kertonut etukäteen tuosta käynnistään ja sanonut samalla ettei kerkeä sitten nähdä. Miksi kertoa jälkikäteen ja pahoittaa toisen mieli.
Ja vaikka kuinka olisi etäsuhde niin kyllä siinäkin on oikeus kertoa mielipitensä ja mielipahansa.

Sanoin miehelle, että minä en olisi koskaan tällaista vastaavaa tehnyt hänelle.

Tuntuu tosi pahalta asia. Hän ei välitä minusta. Tämä kertoo siitä. parempi kun katson eteenpäin taas elämässäni. Löydän vielä hänet, joka ilmoittaa, kun tulee lähelle.
Ei tämä kerro mistään suuresta tunteenpalosta miehen puolelta..ei ei

Kauanko olette olleet yhdessä/tapailleet? Ei tuo 300km matka kovin pitkä ole, vaikka ihan iltasellaan tai yhden yön reissulla kävisi... Siis jos oikeasti haluaa nähdä...

[QUOTE="vieras";26986961]Kauanko olette olleet yhdessä/tapailleet? Ei tuo 300km matka kovin pitkä ole, vaikka ihan iltasellaan tai yhden yön reissulla kävisi... Siis jos oikeasti haluaa nähdä...[/QUOTE]

6kk

Tuossa vaiheessa suhdetta luulisi kovasti odottavan toisen näkemistä ja "varastaisi" niitä edes pieniä hetkiä. Joten kyllä itsekin lukisin rivien välistä ettei mies ole niin kiinnostunut.

Katso ymmärtääkö mies mielipahasi ja miten toimi tuossa ajattelemattomasti. Ja kyllähän sen tuntee jos suhteessa on sitä jotain,turhaan ei kannata jäädä mihinkään junnaamaan.

Joillakin naisilla on kyllä sairaalloisen paisunut omanarvontunto ja vahva usko siitä että maailma pyörii heidän ympärillään. Jos mies oli työkeikalla niin monelle työt on töitä ja silloin ei aina poikkeilla jonkun reiän takia.

[QUOTE="huoh";26987119]Joillakin naisilla on kyllä sairaalloisen paisunut omanarvontunto ja vahva usko siitä että maailma pyörii heidän ympärillään. Jos mies oli työkeikalla niin monelle työt on töitä ja silloin ei aina poikkeilla jonkun reiän takia.[/QUOTE]

ei ollut työkeikka.
Ihan vapaa-ajanmatka. Kävi tässä lähellä yhdessä paikkaa.

Yhteistyössä