Mitä pitäisi nyt ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "katariina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikea sanoa. Ehkä sillä olikeasti oli kiire. Mutta toisaalta, jos on suhteen alkuhuuma menossa ja nähdään harvoin niin tuntuu, että sillon haluaisi käydä vaikka antamassa vain pusun ovella, jos ei muuhun ole aikaa.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
[QUOTE="vieras";26987145]Vaikea sanoa. Ehkä sillä olikeasti oli kiire. Mutta toisaalta, jos on suhteen alkuhuuma menossa ja nähdään harvoin niin tuntuu, että sillon haluaisi käydä vaikka antamassa vain pusun ovella, jos ei muuhun ole aikaa.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä kanssasi.

Jos miehellä on kiire tai stressi päällä, ei hän välttämättä näe mitään järkeä poiketa viideksi minuutiksi morjestamaan, varsinkaan työajalla. Joillakin ihmisillä on vielä työmoraalia. Nämä katkerat "ei sitä kiinnosta, jätä se" ovat varmaan itsekin yksin, ja haluavat vetää muutkin perässään lokaan.

Jos miehellä on kiire tai stressi päällä, ei hän välttämättä näe mitään järkeä poiketa viideksi minuutiksi morjestamaan, varsinkaan työajalla. Joillakin ihmisillä on vielä työmoraalia. Nämä katkerat "ei sitä kiinnosta, jätä se" ovat varmaan itsekin yksin, ja haluavat vetää muutkin perässään lokaan.

kirjoitin jo aiemmin, että ei ollut työmatka vaan vapaa-ajan matka.

Ymmärtäisin, jos olisi ollut työmatka, koska en silloin itsekään tee mitään muuta kuin työtä.

kaikki kertoo siitä, että suhteen tila on jo huono.

Mies olisi poikennut, jos minusta olisi välittänyt. Tämä on selvä fakta.
minua ottaa vaan päähän, että en koskaan löydä sitä oikeaa rakkautta tässä elämässä.

[QUOTE="katariina";26987185]kirjoitin jo aiemmin, että ei ollut työmatka vaan vapaa-ajan matka.

Ymmärtäisin, jos olisi ollut työmatka, koska en silloin itsekään tee mitään muuta kuin työtä.[/QUOTE]

Noh, ehkei hän halunnut aiheuttaa turhautumista sillä, että olisi vain piipahtanut. Ei hätää, ensi kerralla hän ei varmasti kerro käyneensä lähelläkään, jos nyt tästä nostit metelin.

[QUOTE="katariina";26987206]kaikki kertoo siitä, että suhteen tila on jo huono.

Mies olisi poikennut, jos minusta olisi välittänyt. Tämä on selvä fakta.
minua ottaa vaan päähän, että en koskaan löydä sitä oikeaa rakkautta tässä elämässä.[/QUOTE]

Nopeita johtopäätöksiä. Minä näen taas tilanteen niin että mies haluaa nähdä sinua siten, ettei tarvitse vilkuilla kelloon jatkuvasti. Mutta jos olet noin neuroottinen, suosittelen yksinoloa ja nuppitohtoria.

Noh, ehkei hän halunnut aiheuttaa turhautumista sillä, että olisi vain piipahtanut. Ei hätää, ensi kerralla hän ei varmasti kerro käyneensä lähelläkään, jos nyt tästä nostit metelin.

Nostin metelin, koska asia loukkasi minua.

Ja jos tulevassa tekee tällaisia matkoja saan tietää jotain muuta kautta (vaikka hän ei kertoisi).. tottakai tämä loukkaa myös!

Ja jos tästä nousee meteli niin fiksu mies nostaa välittömästi kytkintä eikä tämän naisen perään enää vilkaisekaan. Ei todellakaan lupaa suhteelle hyvää jos jo puolen vuoden päästä nainen käyttäytyy tai edes ajattelee noin kontrolloivasti ja omistushaluisesti. Todella huono merkki.

Ja jos tästä nousee meteli niin fiksu mies nostaa välittömästi kytkintä eikä tämän naisen perään enää vilkaisekaan. Ei todellakaan lupaa suhteelle hyvää jos jo puolen vuoden päästä nainen käyttäytyy tai edes ajattelee noin kontrolloivasti ja omistushaluisesti. Todella huono merkki.

Olen hurjan vaativa. Vaadin itseltäni paljon, mutta myös toisilta.
vaadin sitä, että ollaan rehellisiä ja suoria. Jos tullaan paikkakunnalle asiasta sanotaan myös.
Ymmärrän työmatkan, mutta en voi ymmärtää, että vapaa-ajanmatka jätetään sanomatta.

Olen myös fiksu nainen. Tiedän, mitä haluan ja mitä vaadin.
Olin kymmenen vuotta kynnysmatto. minulle tehtiin mitä vaan. Minua petettiin ja enkä pitänyt puoliani.
Nykyään tiedän paremmin, miten minua kohdellaan ja miten ei

Yhteistyössä