A
ap
Vieras
on mielikuvitus hukassa... 25 täyttää ja jotain tosiaan pientä eikä kovin kallista haluisin ostaa... vinkkejä otan vastaan =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie sellanen mietelausekirja, pikkunen, niitä näkyy olevan moneen lähtöön.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie sellanen mietelausekirja, pikkunen, niitä näkyy olevan moneen lähtöön.
Maailman turhimpia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie sellanen mietelausekirja, pikkunen, niitä näkyy olevan moneen lähtöön.
Maailman turhimpia.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vie sellanen mietelausekirja, pikkunen, niitä näkyy olevan moneen lähtöön.
Maailman turhimpia.
aika hemmetin ikävää tulla ampumaan toisen ehdotus alas, ILMAN, että annat itse mitään "parempaakaan" ehdotusta. Olet tosi törppö sosiaalisesti ainakin täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:en ole tuon ehdotuksen antaja. Kerroin vaan, että minusta käytöksesi on todella moukkamaista ja annoin esimerkin. Joskus kun täällä olet ihmetellyt, miksi sinua kohtaan täällä käyttäydytään joskus ikävästi. Aika tehokkaasti itse aiheutat sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:en ole tuon ehdotuksen antaja. Kerroin vaan, että minusta käytöksesi on todella moukkamaista ja annoin esimerkin. Joskus kun täällä olet ihmetellyt, miksi sinua kohtaan täällä käyttäydytään joskus ikävästi. Aika tehokkaasti itse aiheutat sen.
Ihana, kun sinä kohtelet minua nyt äärimmäisen asiallisesti (haukut moukaksi). Otanko mallia sinusta jatkossa!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:en ole tuon ehdotuksen antaja. Kerroin vaan, että minusta käytöksesi on todella moukkamaista ja annoin esimerkin. Joskus kun täällä olet ihmetellyt, miksi sinua kohtaan täällä käyttäydytään joskus ikävästi. Aika tehokkaasti itse aiheutat sen.
Ihana, kun sinä kohtelet minua nyt äärimmäisen asiallisesti (haukut moukaksi). Otanko mallia sinusta jatkossa!
ilmoitin käytöksesi olevan moukkamaista, en haukkunut sinua moukaksi. LIEVÄ ero. Mutta edelleen annatko ap:n pulmaan ehdotuksia koska minusta ei ole sopivaa hänen ketjussaan tällainen väittely (joka ei johda mihinkään).
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:en ole tuon ehdotuksen antaja. Kerroin vaan, että minusta käytöksesi on todella moukkamaista ja annoin esimerkin. Joskus kun täällä olet ihmetellyt, miksi sinua kohtaan täällä käyttäydytään joskus ikävästi. Aika tehokkaasti itse aiheutat sen.
ilmoitin käytöksesi olevan moukkamaista, en haukkunut sinua moukaksi. LIEVÄ ero. Mutta edelleen annatko ap:n pulmaan ehdotuksia koska minusta ei ole sopivaa hänen ketjussaan tällainen väittely (joka ei johda mihinkään).
Opettele lukemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:en ole tuon ehdotuksen antaja. Kerroin vaan, että minusta käytöksesi on todella moukkamaista ja annoin esimerkin. Joskus kun täällä olet ihmetellyt, miksi sinua kohtaan täällä käyttäydytään joskus ikävästi. Aika tehokkaasti itse aiheutat sen.
Opettele lukemaan.
Toi neuvo olisi sulle hyvä.
Anyway, minusta pienet mietekirjat on ihania ja itse tykkäisin niistä, jos mietekirja itsessään on sellainen mikä on ihana. Parempi olisi vielä, jos olisi ostanut pienen mietekirjankokoisen kirjan ja kirjoittanut itse niitä mietteitä kirjan täyteen. Lahja ei ole kallis mutta sitäkin ihanampi.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:en ole tuon ehdotuksen antaja. Kerroin vaan, että minusta käytöksesi on todella moukkamaista ja annoin esimerkin. Joskus kun täällä olet ihmetellyt, miksi sinua kohtaan täällä käyttäydytään joskus ikävästi. Aika tehokkaasti itse aiheutat sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:en ole tuon ehdotuksen antaja. Kerroin vaan, että minusta käytöksesi on todella moukkamaista ja annoin esimerkin. Joskus kun täällä olet ihmetellyt, miksi sinua kohtaan täällä käyttäydytään joskus ikävästi. Aika tehokkaasti itse aiheutat sen.
Opettele lukemaan.
Toi neuvo olisi sulle hyvä.
Anyway, minusta pienet mietekirjat on ihania ja itse tykkäisin niistä, jos mietekirja itsessään on sellainen mikä on ihana. Parempi olisi vielä, jos olisi ostanut pienen mietekirjankokoisen kirjan ja kirjoittanut itse niitä mietteitä kirjan täyteen. Lahja ei ole kallis mutta sitäkin ihanampi.
Jäkä jäkä ja tui tui. Mähän ehdotin. Mikä nyt on ongelmana?