Mitä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinttunainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi joka kevät ja jopa joulunakin jotkut vievät päiväkohteihin ja kouluihin näitä lahjoja?
Eikös ne hoitotädit ja opettajat ole siellä töissä ja he saavat työstään palkan?
Ei minullekkaan tule kukaan töihin tuomaan kevällä mitään lahjoja kun nyt on kevät ja kohta kesälomat alkaa itsekullakin, kiitos tästä vuodesta.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi?:
Miksi joka kevät ja jopa joulunakin jotkut vievät päiväkohteihin ja kouluihin näitä lahjoja?
Eikös ne hoitotädit ja opettajat ole siellä töissä ja he saavat työstään palkan?
Ei minullekkaan tule kukaan töihin tuomaan kevällä mitään lahjoja kun nyt on kevät ja kohta kesälomat alkaa itsekullakin, kiitos tästä vuodesta.

En ole vienyt lahjoja kouluun ja päiväkotiin joka juhla, vain silloin jos lapsi lähtee kokonaan pois koulusta tai päiväkodista. Ja sitäkin tapahtunut aikasemmin vasta kerran, kun poika lähti päiväkodista kouluun.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi?:

Sullapa ikäviä työkavereita. Mä muistan mun läheisimpiä työkavereita pienillä lahjoilla mm. jouluna, synttärinä, ystävänpäivänä ja lomille jäätäessä. Mä oikeesti tykkään mun työkavereista!

Yhteistyössä