V
"vvieras"
Vieras
Meillä esikoinen on hoidossa muutaman päivän viikossa. Olen vauvan kanssa kotona. Kun vauva nukkuu, opiskelen. Sitä ei vaan kaikki tiedä, joten todennäköisesti minuakin paheksutaan. vaan ähäkutti, turhaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24179453:Mun mielestä jokaisessa kunnassa voisi olla oma esmes yksityinen virikehoitopaikka johon sitten saisi viedä hoitoon tuntitaksalla. Eivät sitten ehkä niin kovin veisi näitä paikkoja kunnalliselta kun jotkut niitä oikeasti tarvitsevat.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä?;24179422:On klo 8.30-15.00 ma,ke,to, pe hoidossa eli 4 päivänä viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä?;24188235:Minä hoidin lastamme kotona melkein 2v asti ennenkuin hain hoitopaikan eli olen ollut joskus kotiäiti.
Saanko kysyä paljonko maksat hoidosta? et varmaan mitään(tai muutaman kympin)....
silloinhan on kiva olla kotona kun lapsi on "ilmaiseksi" hoidossa
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä?;24188348:Ihan normaalin hinnan miehen tulojen perusteella se menee. Ensivuoden alusta luultavasti enemmän jos mieheni tulot kasvavat.
Mikä on normaali hinta?
toiselle se on 20e ja toiselle se on 250e
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä?;24188369:Ilmeisesti teidän mielestä kun lapsella ei täällä ole kavereita, hänen pitäisi tyytyä osaansa ja olla minun kanssa kaksin kotona kunnes pääsisi eskariin. Sitten ihmeteltäisiin kun hän olisi kenties ujo , ei osaisi toimia ryhmässä yms. Sekö olisi parempi vaihtoehto?
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä?;24188380:Menee miehen tämänhetkisten tulojen mukaan aivan niinkuin muillakin lasketaan tulojen mukaan.
eli lapsi on "ilmaiseksi" hoidossa kun et kerran halu vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä?;24188408:Silloin kun olin kotiäitinä niin kävimme puistoissa, kerhoissa yms. mutta eipä niistä lapselle mitään kavereita koskaan löytynyt siksi olen huomannut tämän paremmaksi ratkaisuksi lapsen kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä?;24188459:Kiitos kaikille mielipiteistä, aion jatkaa samalla tyylillä eli jatkan lapseni hoidossa pitämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä?;24188459:Kiitos kaikille mielipiteistä, aion jatkaa samalla tyylillä eli jatkan lapseni hoidossa pitämistä.
Ole hyvä.Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi alunperin kyselitkään mielipiteitä?
Selvästikään et ainakaan siinä tarkoituksessa, että haluaisit itse jotenkin katsoa asiaa toiselta kantilta.
Minun mielestäni ne seurakunnan kerhot ei ole mitään leikkipaikkoja. Meidän 5v kieltäytyi lähtemästä sinne ollenkaan, kun siellä ei saa leikkiä toisten kanssa. Monet vanhemmat ei myöskään halua leikkivieraita/lähteä itse kylään kun ovat olleet päivän töissä ja lapset hoidossa, näin on pari tuttua äitiä ihan suoraankin sanonut. Itse en ole niin sosiaalinen, että viitsisin pysäytellä kadulla tuntemattomia ja kysyä että voiko heille tulla leikkimään. Pienellä paikkakunnalla ei ole edes ainuttakaan leikkipuistoa! Voinkin sanoa, että 5v:n ottaminen kotihoitoon äitiysloman alettua oli iso virhe. Lapsi muistelee usein, että päiväkodissa oli kivaa.