O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitkä miehen rahat?? Meillä ei oo koko yhdessä olon aikana ollu sun ja mun rahoja..On yhteinen tili,jonne menee YHTEISET rahat ja niillä elätetään perhe.
Jos jollaki on sitte just niin,että nää on mun rahat ja nää sun nii se on sitte niiden asia.Vaikka en siinä näe mitään järkeä,että ne jaotellaan jos niillä se oma yhteinen perhe elätetään.
Minusta se vaan on noloa, jos ei osaa sitä vertaa tienata, kuin tuhlaa. Elää loisena, kuin käki.. käytää toista hyväksi. Laiskan ihmisen merkki.
Juurihan niitä itse äsken tuossa tukun listasit. Mutta ne ketkä haluavat tai jo ovat onnistuneet itselleen elättäjän saamaan toki ajattelevat että nämä asiat eivät voi mitenkään olla totta.Sen perusteella mitä aiheesta täällä lukenut, tässä yleisimpiä "perusteluja":
* Nainen ei ole itsenäinen, eikä voi tehdä itsenäisiä päätöksiä.
* Nainen joutuu eron tullessa pulaan (ja sehän tulee, aina!), koska on tuudittautunut valheelliseen elintasoon, eikä ole panostanut omiin tuloihinsa.
* Tilanne tekee naisesta loisen, pummin, kyvyttömän elättää itsensä.
* Nainen on alistetussa asemassa.
* Se nyt vaan on väärin ja kamalaa.
Ei siis taida yhtään "järjellistä" perustelua olla olemassa sille, miksi se on niin väärin ja halveksittua, joistakin. Vai onko? Valaiskaa.
Omien lasten hoito ei ole työtä.Entäs jos nainen hoitaa kotona YHTEISIÄ lapsia?.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;27104506:Juurihan niitä itse äsken tuossa tukun listasit. Mutta ne ketkä haluavat tai jo ovat onnistuneet itselleen elättäjän saamaan toki ajattelevat että nämä asiat eivät voi mitenkään olla totta.
Huah, tuo oli lista ennakkoluuloista, typeristä päätelmistä. Et kai tosissasi ole sitä mieltä, että itsenäisyys riippuu siitä, kenen ansaitsemilla rahoilla ruokaa ostetaan?![]()
Entäs jos nainen hoitaa kotona YHTEISIÄ lapsia? Tai on vaikkapa mielisairas eikä pysty käymään töissä? Nykyaikana työpaikka ei ole mikään itsestäänselvyys edes terveelle ja sellaiselle, jolla on aukoton CV.
Toki voi olla, mut en mä olettaisi, että se sitä automaattisesti on![]()