Mitä päälle oopperaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sinne pitäisi varmaan joku juhlavampi housupuku + toppi laittaa. Tai pikkumusta jonkun jakun/huivin tms. kanssa on aina varma valinta. Ja ohuet sukkahousut, korkokengät ja korut.
Myös kampaukseen panostaminen kannattaa.

Meikki sitten oman tyylin mukaan.

just olin viime viikolla, oli ihan laidasta laitaan. niitä farkkuja ja villapaitojakin näkyi...
mutta itse jos juhlisin pikkujouluja, niin laittaisin jotain juhlavampaa, en kylläkään mitään iltapukua.

esim teatterissa voi käydä aika normivatteissa. riippuu siitä millainen firma? ja onko millainen juhla sen jälkeen. ehkä kannattaa kysyä työkavereilta mitä he laittavat. on noloa olla alipukeutunut tai ylikin. vähän paremmat vaatteet. ja aikaplajon riippu esityksestäkin. ja arki-ilta on eri kuin viikonloppu.

Miten te muuten pukeudutte teatteriin? Mulla voi hyvin olla farkut ja villapaita. Kun mulle teatteri ei ole mikään gaalatilaisuus. Onko ooppera jotenkin "fiinimpää"? Miksi pitäisi? Pukeudun kyllä juhliin asiaankuuluvalla tavalla, mutta en aina oikein ymmärrä, miksi teatteriin, oopperan tmv. pitäisi pukeutua glitteriin.

Ap oli menossa pikkujouluihin. Minä pukeutuisin sen mukaan, mitä pikkuouluihin laittaisin päälleni. Esim. meidän työpaikan pikkujouluihin voisi hyvin pukeutua mekkoon ja legginseihin.

Laita jotkut siistimmät vaatteet, joissa lähtisit pikku-jouluja ehkä muutenkin juhlimaan. Aika laidasta laitaan ihmiset pukeutuu: toisilla ihan arkiset vaatteet, toisilla juhlavammat.

No mä just mietin että iltapuku lienee liikaa arki-iltana. Koruja mul ei oo mut mies totes että nyt niitä on ostettava :) Kävisköhän ihan musta jakku ja housut? Ois kiva ostaa sellasia vaatteita jotka ei sit jää käyttämättä kaapin perälle kun seuraavaan oopperareissuun saattaa olla aikaa.

Yhteistyössä