Apua! Etikettikysymys! Kiire!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Kohta lähtö firman pikkujouluihin, johon laitan tumman juhlamekon ja mustan boleron peittämään olkia. Miehellä puku ja kravatti.

Kummmän väriset sukkahousut? Mustat vai ihonväriset??

Kiitos

Mustat. Mä en voi muutenkaan ymmärtää ihonvärisiä sukkahousuja: näyttää luonnollisestikin tosi nätiltä, kun jalat (olivat kuinka hoikat tahansa) tungetaan kiiltäviin läpinäkyviin makkarankuoriin.

Alkuperäinen kirjoittaja brandine:
Mustat. Mä en voi muutenkaan ymmärtää ihonvärisiä sukkahousuja: näyttää luonnollisestikin tosi nätiltä, kun jalat (olivat kuinka hoikat tahansa) tungetaan kiiltäviin läpinäkyviin makkarankuoriin.

Mä en taas ymmärrä tummia sukkahousuja.
Näyttää itteni päällä tosi typeriltä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:

Miksi?

Miksi?

En mä tiedä, tummat sukkahousut vaan näyttää pöljältä.

Miksi?

En mä tiedä, tummat sukkahousut vaan näyttää pöljältä.

Minähän en sun käyttämää denierimäärää tiedä, mutta niitä on hyvin ohkasinakin.

Ja tosiaan iltajuhliin kun mennään niin TUMMAT tässä tapauksessa. Nih.

Alkuperäinen kirjoittaja kol:
Jos laitat mustat oot ihan musta, eiks sulla oo mitään muunvärisiä asusteitakaan?

Mun mielestäni musta kokonaisuus on tosi chic: sitä ei tarvitse tekopiristää pinkillä clutchilla tai keltaisilla muovihelmillä.

Samaa mieltä, jotain näyttävää korua ehkä, mutta ei ole pakko tekopiristää aina.

ihon värisiä (itselläni tumma iho) laadukkaita sukkahousuja (n. 30-40e). Ei tulisi mieleenkään laittaa mustia.. Voitte huomenna huviksenne katsoa linnan juhlia ja tulkaa kertomaan jos bongaatte yhdetkin mustat tai värilliset sukkahousut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Minähän en sun käyttämää denierimäärää tiedä, mutta niitä on hyvin ohkasinakin.

Ja tosiaan iltajuhliin kun mennään niin TUMMAT tässä tapauksessa. Nih.

Mä en etiketeistä tiedä mitään, tunnustan siis.
Mut oli ne ohuet tai paksut, niin silti näyttävät pahalta.

Tämä on siis vain mun henk.koht mielipide.

Googleen pukeutumisetiketti+sukkahousut, niin antaa vastaukseksi että iltajuhlaan ohuet sukkahousut, joko puvun väriin sointuvat tai tummat.

Ja jokainen tekee taas kuitenkin niinkuin tahtoo.
Eikä linnanjuhlat tosiaankaan käy mistään etikettioppitunnista, virheitä näkee luvattoman paljon sielläkin :saint:

Yhteistyössä