Huomenna oopperaan =) Sis. vaatekuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Ja tällasen laitan päälleni :)

http://indiska.com/data/product/images/XL/3029_2009953092247864313.jpg

Kaveriksi tulee alle sellanen violetti tyllihame joka jää helmasta näkymään ja mustat legginsit. Kengiksi vielä mietin että laitanko sit mustat l´nilkkurit vai pitkävartiset ruskeet nauhakengät... Mielipiteitä? :)

Mulla on aina konserteissa ja oopperassa palellu varpaat. Suosittelen siis laittamaan sellaiset kengät missä viihdyt ja varpaat ei palellu.

Mitä menet katsomaan? Muista että oopperasta saa sitä enemmän irti mitä paremmin sä tunnet teoksen ja sen juonen etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Carmen on luvassa, elämäni eka ooppera :) Odotan innolla mut en kyl ikävä kyllä taida tuntea sitä teosta etukäteen. Kertokaas lyhyesti juoni :D

Käsiohjelmassa on yleensä juoni kerrottu eli se olisi tarkoitus lukea ennen seuraavaa näytöstä, mutta yleensä siinä ei välttämättä ehdi jos haluaa väliajalla juoda jonkun juoman tai käydä vessassa ym. Oopperat on yleensä nykyään lisäksi tekstitettyjä, mutta usein se teksti kulkee síellä näyttämön päällä ja sen lukemisesta voi tulla niska kipeäksi riippuen siitä missä istuu. Muutenkin oopperan juonen seuraaminen voi olla hankalaa, koska joskus on vaikea saada selkoa sanoista. Siksi on siis kiva jo kotona etukäteen tutustua siihen oopperaa, niin silloin siitä saa enemmän irti. Ei tarvitse sitten lukea sitä tekstitystä niin tiiviisti ja pystyy paremmin nauttimaan siitä musiikista. Lue täältä vaikka taustat teoksesta ja se juoni.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Carmen

kuvan mekko on nätti, mutta jos alle työnnetään hame niin HUH! pitkävartiset kengät sopii paremmin ton kanssa, mutta toisaalta taas musta sopisi paremmin kuin ruskea...

Alkuperäinen kirjoittaja meetu:
kuvan mekko on nätti, mutta jos alle työnnetään hame niin HUH! pitkävartiset kengät sopii paremmin ton kanssa, mutta toisaalta taas musta sopisi paremmin kuin ruskea...

:laugh:
Joo mä aion laittaa siihen kyl sen hameen ja sit mul on sen hameen värinen käsilaukku. Sellaset legginsit laitan joissa ei oo mitään saumoja, sellaset 50 denierin, eli sama kun ois paksut sukkikset. Ja joo mä tiedän että näytän värikkäältä mut oon luovalla alalla enkä oo hautajaisiin menossa ;) Ne kengät on tummanruskeat... No mä katon viel kotona kummat näyttää mun silmään paremmalta.

Joo mä aion laittaa siihen kyl sen hameen ja sit mul on sen hameen värinen käsilaukku. Sellaset legginsit laitan joissa ei oo mitään saumoja, sellaset 50 denierin, eli sama kun ois paksut sukkikset. Ja joo mä tiedän että näytän värikkäältä mut oon luovalla alalla enkä oo hautajaisiin menossa ;)

Mitäs kyselet sitten kun aiot nuo rytkyt vetää kumminkin niskaasi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo mä aion laittaa siihen kyl sen hameen ja sit mul on sen hameen värinen käsilaukku. Sellaset legginsit laitan joissa ei oo mitään saumoja, sellaset 50 denierin, eli sama kun ois paksut sukkikset. Ja joo mä tiedän että näytän värikkäältä mut oon luovalla alalla enkä oo hautajaisiin menossa ;)

Mitäs kyselet sitten kun aiot nuo rytkyt vetää kumminkin niskaasi?

Ehkä just siks että tiesin saavani tällasia kuittauksia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Carmen on luvassa, elämäni eka ooppera :) Odotan innolla mut en kyl ikävä kyllä taida tuntea sitä teosta etukäteen. Kertokaas lyhyesti juoni :D

Käsiohjelmassa on yleensä juoni kerrottu eli se olisi tarkoitus lukea ennen seuraavaa näytöstä, mutta yleensä siinä ei välttämättä ehdi jos haluaa väliajalla juoda jonkun juoman tai käydä vessassa ym. Oopperat on yleensä nykyään lisäksi tekstitettyjä, mutta usein se teksti kulkee síellä näyttämön päällä ja sen lukemisesta voi tulla niska kipeäksi riippuen siitä missä istuu. Muutenkin oopperan juonen seuraaminen voi olla hankalaa, koska joskus on vaikea saada selkoa sanoista. Siksi on siis kiva jo kotona etukäteen tutustua siihen oopperaa, niin silloin siitä saa enemmän irti. Ei tarvitse sitten lukea sitä tekstitystä niin tiiviisti ja pystyy paremmin nauttimaan siitä musiikista. Lue täältä vaikka taustat teoksesta ja se juoni.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Carmen
Kiitos toi olikin näppärä linkki. Nyt en putoo heti kärryiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Mä kyllä vielä miettisin vaatetus puolta

Mitäs sä laittaisit itse?

Mulla on tänään päällä purppuranpunaiset saappaat, mustat legginsit ja purppuranpunainen paita, jonka päällä musta halterneckmekko. Tää on siis mun arkinen työasu. Pukeudun myös pitkiin runsaisiin ja värikkäisiin hameisiin usein töissä. Siksi toi mun juhla-asu pikkujouluihin on ihan mun näkönen ja jos laittasin mustan jakkupuvun niin en kyl kokis oloani hyväksi, haluan olla vaatteissa joissa koen olevani kotonani.

Alkuperäinen kirjoittaja Stylisti:
Älä vedä pukeutumistasi överiksi. Mustan mekon kaveriksi paksut, mustat sukkahousut ja saappaat - näin asukokonaisuutesi on tyylikäs.

Saappaiden tilalle vieläkin juhlavampi vaihtoehto on "pikkukengät", mustat korkkarit.

Älä vedä pukeutumistasi överiksi. Mustan mekon kaveriksi paksut, mustat sukkahousut ja saappaat - näin asukokonaisuutesi on tyylikäs.

Saappaiden tilalle vieläkin juhlavampi vaihtoehto on "pikkukengät", mustat korkkarit.

Ongelma on että me kävellään ulkonakin ja EHKÄ ohjelmassa on jotain luistelua tms. kun on kyse firman pikkujouluista, joista ei aina etukäteen tiedä mitä se pomo on keksinyt... Tietty kenkäpussin jos ottais... Katellaan... Mustat korkkarit tietty löytyy että se ois helppo.

Yhteistyössä