Mitä ostatte omille vanhemmilleni joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äidilleni on tuplapeitoon pussilakana. Viime vuonna annoin tuon peiton, mutta just juteltiin asiasta ja se ei vieläkään ole saanut hankituksi siihen yhtään sopivaa lakanaa. :D Joten nyt sitten ostin sille siihen lakanan.

Faijalle on sen uuden avovaimon kanssa yhteinen lahja. Semmonen taulu. :) ja sen avovaimolle annan vielä yhdet jouluvalot, joista jo sovittiin etukäteen. :D

img_4665_1104_b3f.jpg

Tommoset tyynyliinat niinku tossa, mutta erikseen.
Eli isälle "hurmuri rinssi" ja äidille "unelmien rinsessa"..ei ihan tollaset ku kuvassa, mut samaa sarjaa. :)

äitille ostin sellaisen paketin missä on jotain merisuolakäsirasvaa, ja sitten sellainen kynienhoitoaine ja sellainen hoitokivi. Niitä käyttämällä tulee tosi hyväkuntoiset ja kiiltävät kynnet ilman lakkaakin.
Isälle ostan kirsikkalikööriä pullon. Se ei halua eikä tarvitse mitään tavaroita, ja kirsikkalikööriä se tykkää sillointällöin iltaisin juoda lasillisen, mutta itse se ei koskaan sitä kuitenkaan viitsi ostaa:)

Tein korin, jonka täytin kuluvilla tarvikkeilla, joita tarvitsevat kesän tultua rakkaalla mökillään tai jotka muuten viittaavat mökkielämään. Appivanhemmille samoin lahjakori toisella teemalla. Samoin sisältäen jotain pientä pysyvää, mutta tarpeellista, jotain syötävää ja jotain muuten pois kulutettavaa.

Mä en keksi mitään. Niillä on kaikkea ja mitään turhaa ne ei halua... Pakko kai ostaa jotaian herkkuori tyyppistä, vaikka sellasia ne kyllä saa muutenkin vaikka kuinka. Voi äh pöh yrittäjävanhempia, jotka saa firman yhteistyökumppaneilta lahjoja vaikka mitä.

Äiti halusi puhelimen, ostamme sen veljeni kanssa.
Isä ei kuulemma tarvi mitään, mutta ajattelin hankkia yhden kirjan hänen harrastamaltaan kirjailijalta.
Jos sattuu vielä silmään jotain kivaa herkkua niin saatan ostaa.

Meillä ei aikuisille osteta juuri lahjoja, pari lahjaa per nokka yleensä.

Ostetaan aina sisarusteni kanssa yhdessä non 80-100e arvoiset lahjat vanhemmillemme. Ovat eronneet. Äiti toivoi kahta kirjaa ja ostettiin ne ja lisäksi haetaan vielä viinipullo tai kaksi. Isämme toivoi lahjakorttia huonekalukauppaan.

Ostetaan mun sisarusten kans isälle konjakkipullo ja vihreitä kuulia (perinteinen, saa ne joka joulu) ja äitille pikakaunistaja (toivoi sitä, kuten joka joulu) ja sitten jotain, ehkä pyjama? Oon kutonu äitipuolelle boleron ja ostan ehkä wienernougattia lisäksi, isäpuolelle sukat. Miehen äidille ostettiin tietokoneen jäähdytysalusta (tai mikä lienee oikealta nimeltä) ja isälle viedään varmaan perinteinen konvehtirasia, koska ei keksitä muuta tänä(kään) jouluna.