Mitä ostatte omille vanhemmilleni joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomessa on ilmestynyt ihania kirjoja juuri joulun alla. Hirvisaaren, Tervon, Pulkkisen kitjat jo luettu meillä. Jos vanhempasi eivät ole lukuihmisiä, osta kirja äänikirjana. Minä olen mummolle lähettänyt jo kymmenkunta äänikrjaa, Waltarin Sinuhe Egyptiläisestä Hirvisaaren Pihkovan kelloihin.

Mä ostin mun äidille keräämäänsä astiasarjaa (2 x murokippo ja 2 x muki), pöytäliinan ja langattoman hiiren (se on just saanu läppärin) :D Iskälle (ovat eronneet) laudeliinan ja saunatuoksun + langattoman hiiren hällekin tasapuolisuuden vuoksi ;) No ei, kyllä iskäkin sellasta tarvii ehkä.. :D

Isälle lapsen kuvasta teetetty hiirimatto.
Äidille ananasveitsi, jota toivoi, suolamylly ja siihen ehkä jotain hyvää suolaa mukaan ja sitten harkitsen vielä, jos ostaisin Angry Birds -lautapelin, kun tykkää birdseistä. Vaikka peliä ei kyl ookaan kauheesti missään kehuttu.
Ja yhteiseks vielä lapsen kuvista teetetty kalenteri.

Ap:n vanhemmille en osta mitään, mutta omilleni ostin Ristomatti Ratian ison Saaristolyhdyn + kynttilän sinne.
uusip.jpg

Meillä on tällainen Ristomatti Ratian lyhty ja hitsit se oli huono, lasit niin pieneksi leikatut, että pudota pätkähtivät pois ja rikkihän ne meni : / Harmitti vietävästi... kaunis lyhty kun on.

Ei mitään tietoa. Tai esikoinen aiko leipoa ainakin kahdenlaisia pikkuleipiä. Mut sit pitäs johonki vielä pakatakki ne. Äidillä on kaapit täynnä astioita mitä ei käytä.. Huoh.
Miehen vanhemmilla sama juttu.

Tarvis oikeasti jonkun kuningasidean..

Äidille ei mikään kelpaa esim. 14 vuotiaana annettiin sisaruksen kanssa 2 lippua teatteriin, ei käyttänyt niitä. Tänä vuonnan annan kirjan ja lidlin hartialämpötyynyn, jos auttaisi selkä kipuihin ja hyvän suklaalevyn. Äidin kissalle väkerrän itse lelun.