mitä ostan miehelle?! saan itse kolme kallista lahjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaarghh

Vieras
Yhden tiedän jo, kaupunkiloma Euroopassa viikoksi yhdessä miehen kanssa, kaksi muuta on yllätys.

Meillä on omat rahat ja omat tulot (miehellä isommat kun opiskelen ja käyn vaan osa-aikatöissä). Mies sanoi ettei halua mitään. Yhden ihanan jutun tilasin sille netistä, on haaveillut siitä vuosia ja varmasti tykkää, mutta mitä muuta? Hinnoissa en edes voi lähteä kilpailemaan, mutta jotain pitäis keksiä.

Yövaatteita on, elektroniikat ostaa itse, tuoksuissa ja partavesissä ronkeli ja kaikkea löytyy. Lukee vähän ja klassikoita, ja kaikki mieluiset jo omistaa äitinsä työn puolesta.
Aargh. Ideoita?

Ei harrasta mitään urheilulajia intohimolla, ei kalasta. Pyöräilee kyllä mutta pyöränosat ja vermeet ostanut itse ja ne on muutenkin kesäjuttuja. Musiikit ja leffat ostaa itse heti kun ilmestyy jos on mieluisia.

Lahjakortti hierontaan? Oisko hölmö? Tykkäis käydä mutta ei itse saa aikaiseksi.

Mie varmaan antaisin lahjakortin kokeilemaan jotain uutta, ois se sit sukelluskortin alkeet, gourmetruokakurssi tai tiibetiläistä pitsinnypläystä niin jokin uusi elämys. Tai liput keikalle tai teatteriin. Tatuointi?

Mikä hitto siinä on että niitä lahjoja on pakko väkisin ostaa jos toinen ei halua. Naiset tietysti aina haluavat vaikka sanovatkin etteivät muka halua ja sitten loukkaantuvat jos eivät saa mutta miehet ovat erilaisia. Kyllä se varmasti kiittää ja hymyilee kohteliaasti siitä hierontalahjakortistakin mutta toi on niin naismainen lahja kyllä kuin voi olla. Nainen ehkä itse arvostaa jotain maksettua hemmottelua.

Osta itsellesi uudet seksikkäät alusvaatteet ja ota mieheltä suihin ilman mitään vastapalveluksia. Putkiaivo on siihen enemmän kuin tyytyväinen ja samalla investoit parisuhteeseen.

Mutta ei, eihän nainen tällaista VOI käsittää. Kun kaikki pitää olla niin helvetin monimutkaista.

[QUOTE="mies78";27734611]Mikä hitto siinä on että niitä lahjoja on pakko väkisin ostaa jos toinen ei halua. Naiset tietysti aina haluavat vaikka sanovatkin etteivät muka halua ja sitten loukkaantuvat jos eivät saa mutta miehet ovat erilaisia. Kyllä se varmasti kiittää ja hymyilee kohteliaasti siitä hierontalahjakortistakin mutta toi on niin naismainen lahja kyllä kuin voi olla. Nainen ehkä itse arvostaa jotain maksettua hemmottelua.

Osta itsellesi uudet seksikkäät alusvaatteet ja ota mieheltä suihin ilman mitään vastapalveluksia. Putkiaivo on siihen enemmän kuin tyytyväinen ja samalla investoit parisuhteeseen.

Mutta ei, eihän nainen tällaista VOI käsittää. Kun kaikki pitää olla niin helvetin monimutkaista.[/QUOTE]

Kiitos miehisestäkin näkökulmasta. :) Totta kai se on tuo mitä sanoit. Jos ei halua niin ei sitten pety kun ei mitään saakaan.

Yhteistyössä