Mitä ostaisit lahjaksi 21-vuotiaalle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "riitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="riitu";23844952]Sukulaispojan synttärit lähestyvät ja arvatkaa vaan onko vaikea keksiä lahjaa tuon ikäiselle!? Mitähän ihmettä sitä ostaisi...T-paita kesäksi jostain nuorten liikkeestä? Mitä teille tulisi mieleen.[/QUOTE]

Ihanaa, kun sanoit tekstissä, että pojalle. Ensin nauratti 21-vuotias mies, ei sellaisia ole olemassa. Mutta näkokantani on omanlainen, en notiseeraa lapsia miehiksi.

Itse olen suunnitellut ostavani mun kahdelle siskolle samanlaiset paidat tekstillä " kylän prinsessa" . Toinen täyttää 31 ja toinen 27.

Ellei sitten sisko kerkiä ite ostaa sitä ennemmin.

[QUOTE="Vieras";23845766]Ihanaa, kun sanoit tekstissä, että pojalle. Ensin nauratti 21-vuotias mies, ei sellaisia ole olemassa. Mutta näkokantani on omanlainen, en notiseeraa lapsia miehiksi.[/QUOTE]

Mielenkiintoinen ajatus.
Ikä (ei vastuullisuuden taso, elämänkokemus tai elämäntilanne) on ainoa oleellinen määre pojan ja miehen välillä?
:)

Mielenkiintoinen ajatus.
Ikä (ei vastuullisuuden taso, elämänkokemus tai elämäntilanne) on ainoa oleellinen määre pojan ja miehen välillä?
:)

Mietin ihan samaa! Minä ja mieheni olemme täytämme tänä vuonna 21 (ja lapsemme on 1,5 v) Oman puolisoni luokittelen mieheksi vaikka jotkut samanikäiset miellän vielä pojiksi, juurikin elämänkokemuksen ja vastuullisuuden perusteella.

Mutta alkuperäinen keskustelu on hyvä, taidan ostaa synttärilahjaksi rannekellon :)

Riippuu ihan ihmisestä, mun tuntemista tuon ikäisistä moni pitäisi jostain nuorekkaasta vaattesta (vaikka se t-paita) ja astioista, tyyliin shottilaseista tai tuopeista. Kesäksi vaikka jalkapallo tai joku muu pallo kävisi joillekin hyvin, samoin vaikka tikkataulu tai mölkky tai muu vastaava ulkona pelattava peli. Kylpypyyhkeitä käyttänee kaikki :)

Yhteistyössä