mitä mä keksisin miehelle lahjaksi kun parisuhdekkin kaipais piristystä samalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa!

Vieras
miehellä tulossa synttärit ja parisuhdekkin on miten sattuu... rahaa ei hirveästi ole käytettävissä, mitä vois keksiä pienellä budjetilla että sais vähän hoidettua parisuhdetta ja samalla lahjaa miehelle?

meillä oli kans joskus hieman vaikeeta ja olin lähössä ulkomaille,niin tilasin miehelle t-paidan johon olin itte päättäny tekstin ja "piilotin" sen,kerroin sit ku olin lähteny miehel,et mees kattoo.. Ainakin meillä mies piristy =)

enköhän mä sais lapset hoitoon... voisin tehdä jotain ruokaa ja leffa kuulostas hyvälle. ei olla koskaan käyty yhdessä elokuvissa vaikka yhteistä taivalta on jo monen monta vuotta. jos nyt sitten repäsis ja kävis. :D

mut mitä ruokaa mä laittasin? joku liharuoka vois olla hyvä... mut mikä onnistus takuuvarmasti? entä jälkkäri?

Tacoja? täytteitä maun mukaan tarjolle ja jälkiruoaksi uunissa paistettua banaania, eli kokonaiseen banaaniin (kuori paikoillaan)syvä viilto pitkittäin koko matkalle, tunget täyteen suklaata ja sitten voi vielä kääräistä folioon (pysyy paremmin pystyssä eikä suklaa pala) ja laitat uuniin 220 astetta niin kauan että suklaa sulaa banskun sisään. Lisäksi vanilja jäätelöä.

miten ois kirje jossa kerrot ihanista hetkistä ja tunteista miehellesi?
ei maksa kuin vaivan.
Voishan sen tietty kaveri kirjoittaa osoitteen ja postittaisit sitten ja antaisit miehelle että hei sä oot saanut kirjeen.
tämmönen mulla tuli mieleen..

Yhteistyössä