Mitä ostaisit lahjaksi 21-vuotiaalle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "riitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"riitu"

Vieras
Sukulaispojan synttärit lähestyvät ja arvatkaa vaan onko vaikea keksiä lahjaa tuon ikäiselle!? Mitähän ihmettä sitä ostaisi...T-paita kesäksi jostain nuorten liikkeestä? Mitä teille tulisi mieleen.

Ap, ole kiltti, älä missään nimessä osta mitään mautonta ja kulunutta taskumattia ja viinapulloa! Lahjakortti on tosiaan aina varma valinta, jos lahja mietityttää.

Joo, ei viinaa! Samaa mieltä siitä HEIn kanssa. Harrastusjuttuihin en oikein lahjakorttia viitsisi. Hänellä on kallis harrastus johon ei ole ehkä mieluista ostaa lahjakorttia minun budjetilla, joka olisi ehkä 20-30 euroa..?

Mauton ja kulunut on makuasia =D
Meillä mies tykkäs lahjastansa. Oli lapsia kuitenkin jo silloin mukana elämässä ja mies juo erittäin harvoin (1-2 kertaa vuodessa) ja toinen niistä kerroista oli syntymäpäivä, joten lahja tuli tarpeeseen :)

[QUOTE="riitu";23844952]Sukulaispojan synttärit lähestyvät ja arvatkaa vaan onko vaikea keksiä lahjaa tuon ikäiselle!? Mitähän ihmettä sitä ostaisi...T-paita kesäksi jostain nuorten liikkeestä? Mitä teille tulisi mieleen.[/QUOTE]

Minulla tuon ikäinen poika.
Hänelle voisin kuvitella esim.
- talkoiden (ruokineen) järjestäminen lahjaksi (remontoi taloaan).
- reissu hohtokeilaamaan sisarusten ja näiden puolisoiden kanssa.
- spotify-premium määräajaksi.

Nuo nyt tulivat mieleen. Enemmällä pohdinnalla varmasti muitakin ideoita.

Jos asuu omassa huushollissa, niin miten olis esim. joku hyvä paistinpannu/kattila? Tai jotain astioita jos hän kerää jotain tiettyä sarjaa? Ylipäänsä joku käytännöllinen, tuon ikäisillä harvoin on hirveesti itsellä rahaa ostella kalliimpia taloustavaroita.

Mikä sinulla Pölyesteri on...? Olen lukenut täällä muutamia kirjoituksiasi, kuten tuolla lapsen kouluongelma ketjussa äsken ja siellä oli ihan pöyristyttävää tekstiä juuri sinulta! :O Nyt tulit sitten tännekin kettuilemaan. Sinulla taitaa olla tosi paha olla. Ja ilmeisesti olet aika nuori? Jutuistasi päätellen.

[QUOTE="a p";23845433]Mikä sinulla Pölyesteri on...? Olen lukenut täällä muutamia kirjoituksiasi, kuten tuolla lapsen kouluongelma ketjussa äsken ja siellä oli ihan pöyristyttävää tekstiä juuri sinulta! :O Nyt tulit sitten tännekin kettuilemaan. Sinulla taitaa olla tosi paha olla. Ja ilmeisesti olet aika nuori? Jutuistasi päätellen.[/QUOTE]

Ai nytkin mä taas kettuilin? Oot kyllä vähän ylivirittynyt vissiin jos saat tostakin kettuilun. Laitappa joku sellanen nimimerkki, että tiedän vastaisuudessa olla vastaamatta sulle mitään, kun kaikki mitä sanon on jotain kettuilua. Huhhuh.:headwall:

En PÖLYESTERI tarkoittanut pahalla, mutta ihmettelen kun niin ilkeästi olet vastaillut todella monelle. Sitten kilahdat kun joku asiasta mainitsee..:/

Minä taas pyydän anteeksi jos olit tosissasi! Ehkä se olisi jollekin hyvä lahja mutta tämä mies olisi ottanut sellaisen lahjan ehkä kymmenen vuotta sitten, nyt se oli aika lapsellinen ja tarpeeton.

[QUOTE="a p";23845488]En PÖLYESTERI tarkoittanut pahalla, mutta ihmettelen kun niin ilkeästi olet vastaillut todella monelle. Sitten kilahdat kun joku asiasta mainitsee..:/

Minä taas pyydän anteeksi jos olit tosissasi! Ehkä se olisi jollekin hyvä lahja mutta tämä mies olisi ottanut sellaisen lahjan ehkä kymmenen vuotta sitten, nyt se oli aika lapsellinen ja tarpeeton.[/QUOTE]

Mä en ole ilkeästi vastaillut. Taidat itse olla kilahtelija nyt. Jos lapselle annetaan kohtuuttomia rangaistuksia, niin ei ole vanhemmillakaan ilmeisesti kaikki ihan hyvin, mutta sitähän ei saa ääneen täällä sanoa, vai mitä?

Pölyesteri: En ala väittelemään kanssasi koska osaat kyllä syyllistää toisen. Tämä oli vain minun mielipiteeni..:) Osittain olen samaaki mieltä lapsen rangaistusasiasta mutta en ihan niin kamalalla tavalla asiaa esitä, koska en tiedä kaikkea jne.

Yhteistyössä