Mitä ootte antaneet 4vuotiaalle pojalle synttäri-/joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmi79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmi79

Aktiivinen jäsen
28.10.2005
3 702
0
36
Nyt ois omasta kyse, ja periaatteessa pitäs olla ihan helppoo, mutta vaikeeta on silti...vaihtoehtojen määrä? valinnan vaikeus?

Synttärilahjaa tässä oikeestaan mietitään, kun joululahjaksi hankitaan vaatetta ym. tarpeellista. Mutta tää vois olla nyt ihan vaikka lelu, arvostetaan kestäviä leluja..

Meillä on tuota brion junarataa kyllä, sellainen perus"setti", mutta tosiaan siihen voisi hankkia jatkoa?? :)

Legoja on myös, niitä isoja, dubloja? Tosin niitäkin vois olla lisää..

Meilläkin toivo Wall-e robottia. Sit kaikki legon Duplot on hyviä. niillä leikitään meillä kovasti. Aattelin myös Myyrä dvd:tä ja Mauri Kunnaksen kirjaa..
Synttärilahjaksi sai Lego Duplo merirosvo laivan.

Meillä autot on ihan in ja pop... =)
Pojalta kun kysyttiin mitä haluaa viikko sitten synytymäpäivälahjaksi,vastauksena oli autoja.. =)

Ja niitä poitsu sai pieniä ja isompia kaikilta ja sankari oli enemmän kuin iloinen lahjoistaan... ;) :D

mä luulen kyllä että poika jos sais valita itse, niin haluis jonkun kauko-ohjattavan auton :D Mutta mä aattelisin sellasta vaikka ens vuonna. Ja mies haluis autorataa (oma lehmä ojassa), mutta musta sekin isommalle.

Viime vuonna poika sai tavallaan valita, kun katsottiin br-lelukaupassa minkä hän haluis, niin bruderin ison rekan =)

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
mä luulen kyllä että poika jos sais valita itse, niin haluis jonkun kauko-ohjattavan auton :D Mutta mä aattelisin sellasta vaikka ens vuonna. Ja mies haluis autorataa (oma lehmä ojassa), mutta musta sekin isommalle.

Viime vuonna poika sai tavallaan valita, kun katsottiin br-lelukaupassa minkä hän haluis, niin bruderin ison rekan =)

Meidän sälli sai autoradan kolmevuotiaana ja oppis ajamaan sillä heti. "Lelu" jonka kanssa koko perhe viihtyy, myös äiti :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei muuten, maksaako se Autot- Make-rekka oikeesti 69e? Vai onko se joku luksusversio siitä?? Poika toivoo sitä mutta aivan hiivatin kallis meitsin kukkarolle....

Se pieni maksaa vajaa 30e,taitaa tuo olla tosiaan se luxusmalli.

Kyllä 4-vuotias tykkää ja osaa leikkiä jo autoradalla ja kauko-ohjattavilla. Meidän poika pian 5 v tykkää hämähäkkimiesleluista ja Turtleseista. Viime vuonna suosikit olivat merirosvojuttuihin liittyvät.

Nelivuotias veljenpoika pyörii tuossa erilaisine "ukkoineen", Spiderman-hahmot tuntuu olevan tosi pop. Duploista rakenteli eilen melkoisen talon ja leikki silläkin duplo-ukolla pitkät tovit. Vaatteissakin poitsulla on noiden sankarien kuvia.

Yhteistyössä