V
vanha nainen
Vieras
käyttäytymisen muutokseen voi olla myös syy mielenterveysongelmassa esim.mun kohdalla äidillä joka oli todella väkivaltainen ja syyttää edelleen mun isäpuolta asioista(ip tavan duunari,joka sillon tällön otti viinaa)vaikka ip koskaan mulle mitään tehny,mutsi se hakkas,haukku ja kidutti!!! Tuli vaan mieleen että miten suojella lasta miten?Mielenterveysongelmaisesta vanhemmastaan?Olemalla täysjärkinen vanhempi?Olemalla sitä mieltä ettei koskaan menetä mielenterveyttään? Mitä kertoa lapselle,kuten päihdekeskusteluissa,niin mielenterveysongelmista?Miten lapsi tunnistaa sen?Kunnei ole sitä pulloa näytillä? Miten keskustelette muista päihteistä lapsillenne?Kerrotteko miten humalainen käyttäytyy,miten piripää,miten heroinisti,miten myssypää???Koska ensimmäisenä prioriteettinä ei voi olla hengen haiseminen tai väline(ruiskusta pulloon on mahku piilotukseen)Muuttuva käytös?...humalainen käyttäytyy näin,piripää noin,heroinisti taas näin,myssypää noin ja mieleltään vikanen nuin??? Kertokaa ny perkele MITEN????ja miten se kaikkein salatuin ongelma,eli mielenvikanen äiti tai isä käyttäytyy????Tälläki palstalla 3/4 puhuu avoimesti syövänsä mieleen vaikuttavii lääkkeitä!!!Masennus,paniikkihäiriö etc.ON MIELENSAIRAUKSIA