mitä on itseironia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itseironia on ihanaa =) Mä sanon usein tälläkin palstalla, että olen tylsä ja tavallinen tyyppi, osin se on totta, ja osin itseironiaa.

Hikipedia kuvailee itseironiaa minusta aika osuvaan, mutta sille aika epätavalliseen tapaan:
Itseironia
Itseen kohdistuvaa ivaa kutsutaan itseironiaksi - paitsi jos itseen kohdistuvaa ivaa harrastaakin joku muu. Itseironia on hyvä keino livahtaa pälkähästä. Kun harrastat itseironiaa, ei kukaan enää voi haukkua sinua tai saattaa sinua naurunalaiseksi. Jostain syystä tätä kiemurtelua ei katsota pahaksi, eikä itseironiaa harrastava mitenkään voi saattaa itseään naurunalaiseksi. Päinvastoin, häntä pidetään hauskana ja mukavana olentona.

... Itseironia on hyvä keino livahtaa pälkähästä...

Ja kyllähän sitä jopa oikein tarkoitushakuisen laskelmoidusti käytetäänkin päästäkseen kaikesta kuin koira veräjästä, mutta sentään moni näkee tuollaisenkin läpi, etenkin kun jotkut luulevat voivansa tuosta kehittää oikein maailmoja syleilevan vakioselitysmallin kaikillle laiminlyöneilleen ja miten he itse kuitenkin oikeasti kuitenkin ovat mitä parhaimpia ihimisinä, että on vain idiootti tiukkapipo jos toinen puheenaihetta edelleen atkaa.

Se taas että mitä se itseironia sitten oikeesti on, niin en tiiä, mutta hauskaa se ainakin suurimmalti osin tuntuu olevan, meinasin omaan räkään tukehtua ja oksentaa siitä nauramisen määrästä.Ehkä mulla on vaan muuten niin tylsä elämä.. Hehe

Täällä palstalla ei pidetä vanhojen ketjujen nosteluista jos ei oikeasti ole edes mitään asiaa niihin. Kannattaa vähän katsoa niin ei pahoita vanhojen palstalaisien mieliä ja esiinny heidän silmissään trollina

Täällä palstalla ei pidetä vanhojen ketjujen nosteluista jos ei oikeasti ole edes mitään asiaa niihin. Kannattaa vähän katsoa niin ei pahoita vanhojen palstalaisien mieliä ja esiinny heidän silmissään trollina
Sori, luulin että näihin saa vastata kun kerta on mahdollisuus, jos ei saa vastata niin eix ois parempi vaan sulkea jotenkin koko keskustelu.. Ja oli sitä paitsi niin lyhyt keskustelu, että jos tän nostaminen minun toimesta vei jollain herneen johonkin onkaloon, niin sit saapi nauraa vielä teillekin:)

Voi että, onko se niin hyvvää? Voiko siihen laittaa ketsuppia päälle?
Joo onhan tota itseironiaa varmaan vähän joka lähtöön, itsensä suojelusta, vähättelystä ja ties mistä muusta syystä, eilen ainakin ite nauroin omalle itselleni ainakin omasta mielestä ihan hyvällä mielellä,pieni pätkä videota jota katellessani nauroin veet silmissä ja mietin että miten typerältä voikaan näyttää :)

Joo no mä poistun nyt kuitenkin bittiavaruuteen.. Tai jonnekkiin nauramaan omille typerille kuville ja toimille, hahah ja vielä lopux viime vuojen lopulla parhaat naurut tarjosi omakuva tukkijoen laskusta, ensin järkytyin, sitten nauroin veet silmissä, ei en ostanut kuvaa, pakko myöntää siinä naurussa oli ainakin puolet häpeää mukana.. ;) mutta kun järkytyxestä toipuu tajuaa sen olevan ihan turhaa :) moikka moro vain t. Herne

Joo no mä poistun nyt kuitenkin bittiavaruuteen.. Tai jonnekkiin nauramaan omille typerille kuville ja toimille, hahah ja vielä lopux viime vuojen lopulla parhaat naurut tarjosi omakuva tukkijoen laskusta, ensin järkytyin, sitten nauroin veet silmissä, ei en ostanut kuvaa, pakko myöntää siinä naurussa oli ainakin puolet häpeää mukana.. ;) mutta kun järkytyxestä toipuu tajuaa sen olevan ihan turhaa :) moikka moro vain t. Herne
X x x

Teini x urvelox oletx

Yhteistyössä