Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo niin on, niinku on punanenki![]()
mulla on nenä kyllä ihan punainen....näyttää hyvälle kun on muuten ihan vihreä ja se punainen nenä loistaa naamavärkistä kaikille![]()
No mut ei tarvii erikseen jouluvaloja!Ekoloogiset valot
Meikäläisellä tuntuu tuon kylmyyden takia punottavan koko naama välillä.. Mul onki vilkkuvalot, punanen, vihree, punanen..![]()
No hei, me ei tarvita edes kuusta kun vilkkuu ja väritkin löytyy omasta takaa![]()
Ja mulla on noita koristeitaki ihan omasta takaa..On se kätevää!
![]()
Mamma italiana: asuu Italiassa.....määki haluun
lode: hottis bebeh....määki haluun
sitten olis kiva olla semmonen iloisen rempseä kuin ovat grace ja leukostinen (vai mikä se nyt oli)
pitää miettiä lisää
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22589888:Meah ja Pinki koska niillä on hevoosia!
Loden tankotanssitaidoista koska mulla jäi lajin harjoittelu kesken syystä ja toisesta.
JA kaikille joilla on näyttää littana vatsa:snotty:
Ja tietty (nimimerkki unohtui ihan totaalisesti) sille malamuuttinaiselle jolla on yksi lapsi ja hienoja tatskoja ja ties mitä ja makee napakoruketju tosi litteen mahan ympärillä, lähinnä autosta kateellinen siis mutta nyt kun tuli mieleen niin sen kropan voisin kyllä kans ottaaSanokaa nyt ihmisen nimimerkki!
Oliko se nyt Jesus Christ Superstar tai jotain sellaista joka on aika peto väsäämään kakkuja, kerrassaan kadehdittava kakkumaakari.
Nämä isot kömpelöt käpäläni vaihtaisin Leukistisen luoviin pikku kätösiin
Kevätaurinko on nimensä mukaan aurinko, iloinen ja ystävällinen, positiivisesti elämän ja ihmisiin suhtautuva., nämä ominaisuudet soisin itsellenikin
Lunan riemastuttavanraivostuttava rääväsuisuus on sekin omalla tavallaan kadehdittava ominaisuus
Bad Virginin temperamentista ja uskalluksesta olla oma itsensä tilanteessa kuin tilanteessa voisin rohmuta osan itselleni
Ultramariini on sujuva sanailija, jonkalainen olisin itsekin mielelläni...
Jos jonain päivänä palstalle ilmaantuu kuva lyhyttukkaiseta IceRoyalista, tiedätte kuka hiukset vei ja varasti...
Suzyannen herkkyydestä ja myötäelämisen kyvystä voisin ottaa ripauksen tännekin, ja lauluäänenikin voisin hänen kanssaan vaihtaa
Vartoojan silmien väriä kadehdin ikuisesti
En panisi pahakseni jos muistuttaisin kasvoiltani Freyiaa
Lisään vielä että olen kateellinen kaikille keillä on koiria. :'(
Kiitos .:heart: :hug: =)
Mulla aika samat hlöt ja asiat saavat aikaan lievää kateuden viherrystä.
Jos saisin valita millainen olisin, voisin näyttää Freyalta.
Ja noh, oman lauluääneni voisin ehkä pitää, tai ehkäpä kuitenkin vaihtaisin sen Vartoojan lauluääneen, niin saattaisin saada vihdoinkin levytyssopimuksen ja menestyä erilaisissa laulukisoissa finaaleihin asti. =)
Lisäksi voisin asua sellaisessa kodissa kuin Turkilmas, ja omata Bootyn ompelutaito, Tytsin positiivinen elämänasenne ja aurinkoisuus, Loden vaate-kenkä-laukkuvarasto sekä tankotansitaito, ja vielä lisäksi monenkin täällä kirjoittelevan ruuanlaitto-sekä leipomistaito. =)
Kiitos SuzuMä voisin tossa joulun jälkeen piipahtaa siellä teillä päin ja jos sitten vaikka treffattais Loden kanssa?
Kiitos SuzuMä voisin tossa joulun jälkeen piipahtaa siellä teillä päin ja jos sitten vaikka treffattais Loden kanssa?
Vaikka leikkimielinen onkin, ni pakko sanoa että kaikille, jotka ei oo koskaan lasta menettäneet.