leikkimielinen kysymys: kenelle palstalaiselle olet hieman kade ja mistà

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma italiana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mamma italiana";22587704]eikà sitten kettuilua vaan kaikkea positiivista peliin. aloitan

booty: uskomaton ompelutaito
rummuntekijà: aurinkoisuus
cosmopolitan (onkse se vielà tààllà? ) maalaisjàrki yhdistettynà kansainvàlisyyteen
noitis: ihan siks vaan ettà on noitis :)
klonkku: itseironia ja huumorintaju

...
jatkakaa kiitos[/QUOTE]

Ai mää vai :rolleyes:

Mä voisinkin olla sulle kateellinen, kun saat viettää arkea italialaisten keskellä. Mä tykkään italialaisista, ne kun ei pidä mua kummallisena päläpälänä, joka on aina suunapäänä joka paikassa, tosin ovat moittineet, että pilaan heidän mielikuvat skandinaaveista ;)

Mamma italiana: asuu Italiassa.....määki haluun
lode: hottis bebeh....määki haluun
sitten olis kiva olla semmonen iloisen rempseä kuin ovat grace ja leukostinen (vai mikä se nyt oli)

pitää miettiä lisää

Ite oot. :heart:

Kelleköhän mä olisin kateellinen..No ainakin kaikille, jotka osaa ommella, näprätä käsitöiden parissa ja piirtää, eli justiinsa Booty, Leukkis ja kangasp-akka (oliks se noin ja missä se muuten luuraa?)

Ja sit mä olen kade Markiisille sen kattavasta kenkävalikoimasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22589888:
Meah ja Pinki koska niillä on hevoosia!

Loden tankotanssitaidoista koska mulla jäi lajin harjoittelu kesken syystä ja toisesta.

JA kaikille joilla on näyttää littana vatsa:snotty:

:D Mä olen niin innoissani tuosta lajista, että saan vieroitusoireita, jos en pääse monta kertaa viikossa treenaamaan. Tek 2/3:a veivaan, ehkä vuoden vaihteen jälkeen vois siirtyä kokonaan Tek3:een.

Oliko se nyt Jesus Christ Superstar tai jotain sellaista joka on aika peto väsäämään kakkuja, kerrassaan kadehdittava kakkumaakari.
Nämä isot kömpelöt käpäläni vaihtaisin Leukistisen luoviin pikku kätösiin
Kevätaurinko on nimensä mukaan aurinko, iloinen ja ystävällinen, positiivisesti elämän ja ihmisiin suhtautuva., nämä ominaisuudet soisin itsellenikin
Lunan riemastuttavanraivostuttava rääväsuisuus on sekin omalla tavallaan kadehdittava ominaisuus
Bad Virginin temperamentista ja uskalluksesta olla oma itsensä tilanteessa kuin tilanteessa voisin rohmuta osan itselleni
Ultramariini on sujuva sanailija, jonkalainen olisin itsekin mielelläni...
Jos jonain päivänä palstalle ilmaantuu kuva lyhyttukkaiseta IceRoyalista, tiedätte kuka hiukset vei ja varasti...
Suzyannen herkkyydestä ja myötäelämisen kyvystä voisin ottaa ripauksen tännekin, ja lauluäänenikin voisin hänen kanssaan vaihtaa
Vartoojan silmien väriä kadehdin ikuisesti
En panisi pahakseni jos muistuttaisin kasvoiltani Freyiaa

Kiitos .:heart: :hug: =)

Mulla aika samat hlöt ja asiat saavat aikaan lievää kateuden viherrystä.

Jos saisin valita millainen olisin, voisin näyttää Freyalta.

Ja noh, oman lauluääneni voisin ehkä pitää, tai ehkäpä kuitenkin vaihtaisin sen Vartoojan lauluääneen, niin saattaisin saada vihdoinkin levytyssopimuksen ja menestyä erilaisissa laulukisoissa finaaleihin asti. =)

Lisäksi voisin asua sellaisessa kodissa kuin Turkilmas, ja omata Bootyn ompelutaito, Tytsin positiivinen elämänasenne ja aurinkoisuus, Loden vaate-kenkä-laukkuvarasto sekä tankotansitaito, ja vielä lisäksi monenkin täällä kirjoittelevan ruuanlaitto-sekä leipomistaito. =)

Niille, jotka hehkuttaa onnellista elämää murrosikäisten,teinien kanssa (en vaan voi itse, joten syystä kateellinen!)

Muittenn rahat, lahjat, matkat sun muut ei aiheuta näppyjä kateuteen :D

Vartoojan lauluäänestä, freyan kasvoista, tiirun sutjakkaasta olemuksesta, mamma italianan ja mummeliisan viisaista sanoista ja elämänkokemuksesta jne jne..Listaa vois jatkaa loputtomiin, täällä on niin paljon erilaisia, eritavalla hienoja persoonia... :)

Kiitos .:heart: :hug: =)

Mulla aika samat hlöt ja asiat saavat aikaan lievää kateuden viherrystä.

Jos saisin valita millainen olisin, voisin näyttää Freyalta.

Ja noh, oman lauluääneni voisin ehkä pitää, tai ehkäpä kuitenkin vaihtaisin sen Vartoojan lauluääneen, niin saattaisin saada vihdoinkin levytyssopimuksen ja menestyä erilaisissa laulukisoissa finaaleihin asti. =)

Lisäksi voisin asua sellaisessa kodissa kuin Turkilmas, ja omata Bootyn ompelutaito, Tytsin positiivinen elämänasenne ja aurinkoisuus, Loden vaate-kenkä-laukkuvarasto sekä tankotansitaito, ja vielä lisäksi monenkin täällä kirjoittelevan ruuanlaitto-sekä leipomistaito. =)

Laukkuvarasto vaatis täydennystä taas..:rolleyes: Itselläs on paljon kivoja vaatteita myös, mä tykkään. :) Millos muuten treffataan taas? Mulla olis tossa vapaita taas ihan reippaalla kädellä tiedossa.. :)

Joo treffataan lähiaikoina!
Mulla on just nyt vapaata ti asti, mutta täällä muut paitsi mä flunssassa ja kuumeessa, ja olo sellainen että saatan itsekin sairastua. Viesteillään naamakirjassa lisää!

*muoks* unohdin lainauksen, siis Lodelle oli tuo. =)

Aamuäree: Hauskanoloinen ihminen, omalaatuinen
Leukisti: Niin uskomattoman onnellinen, kaunis, tyytyväinen ja seesteinen
Anatolia: Tosi fiksuja kommentteja
Senni Tonnika: Tyyli, KOIRAT ja elämäntyyli

Yhteistyössä