leikkimielinen kysymys: kenelle palstalaiselle olet hieman kade ja mistà

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma italiana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivoisin osaavani kirjoitta yhtä moniulotteisesti, sanat elävästi todeksi tekeväksi, sielua sametilla silittelevästi, ironisen ihanasti, aidosti kuin metsänpeitto.:flower:
Rouva Parkulan tapaa kirjoittaa ja nähdä synkimmilläkin asioilla se kultareunus kahdehdin myös.
Palstalla on lukuisia käsityön taitureita, joiden palstalle kuvattuja tekeleitä, olivat ne sitten vaatteita tai kakkuja ihailen. Booty, Sirkkis, Katjuza jne. Itse olen täysi tumpelo käsitöissä, eivätkä kakkunikaan kuvauskelpoisia ole.
Pesky Pixien suurta sydäntä ihailen, en kahdehdi, mutta ihailen- kykyä asettua lapsen asemaan.

Huspati Hutan matkailukokemuksista niin oikeasti maailmalla, kuin elokuvien ja kirjojen maailmassa kadehdin joskus myös.

Olisi varmasti muitakin, tai onkin. Mutta nämä päällimäisenä nousivat mieleen.

[QUOTE="vieras";22591024]Kaikille; ahkerille, viisaille, taiteellisille, musikaallisille, kielitaitoisille, hyvin äidinkieltä taitaville ja urheilullisille :)[/QUOTE]

Kiitos :)

[QUOTE="vieras";22591765]No ole hyvä, vaikka en juuri sinua tarkoittanutkaan.. tai meillä on palstalla aina napit vastakkain.[/QUOTE]

Juu et varmaan, mutta ilmeisesti ne napit on vastakkain juuri noista syistä ;)

Mistäs sulla on mun kanssa napit vastakkain?

Juu et varmaan, mutta ilmeisesti ne napit on vastakkain juuri noista syistä ;)

Mistäs sulla on mun kanssa napit vastakkain?

Sä oot Marssista ja mä Plutosta. Sori jos sanon nyt suoraan, mutta en ole huomannut yllämainittavia piirteitä sinussa, eniten ehkä ärsyttää ettet koskaan kerro omaa mielipidettäsi tai jos aloitat keskustelun et kommentoi siihen tai jos kommentoit niin naurahtelet tai "et sä tiedä mitään" ja sitten et jaa omaa tietoasi. Eli taidot keskustella uupuu, jos niitä olisi enemmän voisin ehkä huomata myös kyseisiä piirteitä sinussa.

icon_blabla.gif

[QUOTE="vieras";22591801]Sä oot Marssista ja mä Plutosta. Sori jos sanon nyt suoraan, mutta en ole huomannut yllämainittavia piirteitä sinussa, eniten ehkä ärsyttää ettet koskaan kerro omaa mielipidettäsi tai jos aloitat keskustelun et kommentoi siihen tai jos kommentoit niin naurahtelet tai "et sä tiedä mitään" ja sitten et jaa omaa tietoasi. Eli taidot keskustella uupuu, jos niitä olisi enemmän voisin ehkä huomata myös kyseisiä piirteitä sinussa.[/QUOTE]

EN mä niitä tuo ilmi täällä :D Mutta kaikkea löytyy ja hyvin löytyykin. Ns monilahjakkuus kukoistaa. En jaksa enää jankata omien mielipiteiden kanssa, koska yleisestikin kaikki muuta ovat toisilla kannoilla. Ts. älykkäiden ihmisten mielipiteitä tai ajatuksia toisten on vaikea selvittää, kun eivät pysy kärryillä välttämättä. Ei mitenkään siis tarkoitettu ylimielisenä, vaan tämä on täyttä faktaa. Ja oman tiedon jakamisesta olen sitä mieltä, että miksi jakaa, kun vastapuoli ei ymmärrä. Helpompaa näin...Eli se vastapäinen keskustelukumppani ei osaa keskustella.

EN mä niitä tuo ilmi täällä :D Mutta kaikkea löytyy ja hyvin löytyykin. Ns monilahjakkuus kukoistaa. En jaksa enää jankata omien mielipiteiden kanssa, koska yleisestikin kaikki muuta ovat toisilla kannoilla. Ts. älykkäiden ihmisten mielipiteitä tai ajatuksia toisten on vaikea selvittää, kun eivät pysy kärryillä välttämättä. Ei mitenkään siis tarkoitettu ylimielisenä, vaan tämä on täyttä faktaa. Ja oman tiedon jakamisesta olen sitä mieltä, että miksi jakaa, kun vastapuoli ei ymmärrä. Helpompaa näin...Eli se vastapäinen keskustelukumppani ei osaa keskustella.

Tai vaikka osaakin, ei ymmärrä...tt ei kirj

Miksi keskustelun pitäisikään olla helppoa? Ei kahden älykönkään keskustelu ole selkokielistä saati helppoa ja suoraviivaista. On vain varsin huvittavaa tehdä aloitus esim. homoudesta ja populaatiosta ja pyytää aiheesta keskustelua. Mutta ITSE aloittaja ei virka sanan sanaa. Kyllä mä yhdistän siihen viisauteen ja kielitaitoon myös taidon keskustella vaikeistakin aiheista. Ja miksi jakaa tietoa, no sehän on tieteen yksi tarkoitus. Jakaa tietoa ja muuttaa mielipiteitä. Älä viitsi valita aina helpointa tietä. Eihän munkaan opiskelusta saati urasta tulis yhtään mitään jos en väittelisi professorien, opiskelutovereiden tai vaikka palstalaisten kanssa. Koskaan ei voi olla niin viisas, etteikö voisi oppia jotain uutta myös muilta. Jalostaa omia ajatuksiaan ja syventää tietoutta.

Mun puolesta voit pitää itseäsi vaikka maailman luojana, mutta ymmärrät varmaan jos kukaan muu ei sinua sellaisena pidä.

[QUOTE="vieras";22591862]Miksi keskustelun pitäisikään olla helppoa? Ei kahden älykönkään keskustelu ole selkokielistä saati helppoa ja suoraviivaista. On vain varsin huvittavaa tehdä aloitus esim. homoudesta ja populaatiosta ja pyytää aiheesta keskustelua. Mutta ITSE aloittaja ei virka sanan sanaa. Kyllä mä yhdistän siihen viisauteen ja kielitaitoon myös taidon keskustella vaikeistakin aiheista. Ja miksi jakaa tietoa, no sehän on tieteen yksi tarkoitus. Jakaa tietoa ja muuttaa mielipiteitä. Älä viitsi valita aina helpointa tietä. Eihän munkaan opiskelusta saati urasta tulis yhtään mitään jos en väittelisi professorien, opiskelutovereiden tai vaikka palstalaisten kanssa. Koskaan ei voi olla niin viisas, etteikö voisi oppia jotain uutta myös muilta. Jalostaa omia ajatuksiaan ja syventää tietoutta.

Mun puolesta voit pitää itseäsi vaikka maailman luojana, mutta ymmärrät varmaan jos kukaan muu ei sinua sellaisena pidä.[/QUOTE]

Totta, kun et vain tajua, on helppo sanoa noin

Yhteistyössä