Mitä olette tänään syöneet? Tässä minun syömiseni, kommentoikaa ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BED-ahmija opettelee kohtuutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BED-ahmija opettelee kohtuutta

Vieras
Aamupala : Kahvia maidolla, puuroa pari dl, satsuma

Lounas : Peruna, n. 1½ dl lihakastiketta, pari dl salaattia

Välipala : Kahvia... pieni palanen omppupiirakkaa

Päivällinen : Ruispala maksamakkaralla, jogurtti (oli kiire lenkille kaverin kanssa)

Välipala lenkin jälkeen : Kahvia, 2 ruispalaa maksamakkaralla... satsuma

Iltapalaksi otan tod. näk. hedelmiä, ehkä jotain muutakin mutta en leipää (turvottaa jo nyt)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
liian vähän syöt lämmintä ruokaa. mitä meinasit iltaruuaksi oikiasti syyä? siis RUOKAA? muuten tuo näyttää tosi hyvältä.

Tekisi mieli tomaattia ja juustoa... ehkä lämmitän mikrossa lämpösii leipii? Vaikkei mun pitänytkään leipää syyä.

Mä taas just huomasin,etten oo syönyt muuta kuin kaks ruisleivän siivua tänään.Hitottaa kun on tämmönen muisti,että unohdan syödä.Pitäis varmaan laittaa herätys puhelimeen aina muutaman tunnin välein,jotta söisin.

Aamupala: Iso lasi piimää

Lounas: Sekaleipää (välissä kinkkua, juustoa, tomaattia, salaattia), jogurttia, satsuma

Välipala: Kolme satsumaa

Päivällinen: Kaksi isoa perunaa, jauhelihakastiketta, sekaleipäviipale juustolla ja kinkulla

Iltapalaksi ehkäpä omena ja jotain.

Juomana paljon vettä. Raskaana rv20.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
liian vähän syöt lämmintä ruokaa. mitä meinasit iltaruuaksi oikiasti syyä? siis RUOKAA? muuten tuo näyttää tosi hyvältä.

Tekisi mieli tomaattia ja juustoa... ehkä lämmitän mikrossa lämpösii leipii? Vaikkei mun pitänytkään leipää syyä.

voisin kokemuksesta sanoa että kun sie lähet tuolle leipälinjalle ja hedelmälinjalle sen takia että yrität vähentää ahmimista niin se kostautuu ja kohta oot taas kierteessä... :/

eli koita syyä ne kaks lämmintä ateriaa päivässä, ja sitte tuo ruisleipä on tosi hyvä välipala koska se pitää sitä verensokeria tasasena eikä tuu niitä sudenkuoppia jollon tekkee mieli syyä kaikki jääkaapista ja jauhot päälle...

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:

Lounas: Sekaleipää (välissä kinkkua, juustoa, tomaattia, salaattia), jogurttia, satsuma

Välipala:Kolme satsumaa

Päivällinen: Kaksi isoa perunaa, jauhelihakastiketta, sekaleipäviipale juustolla ja kinkulla

Kauhian vähän syöt.. tai siis te kaikki vastanneert syötte.
Mä oon syöny ton verran mitä ap viestissä kirjoitin ja oon nälkäinen ja pahantuulinen.

voisin kokemuksesta sanoa että kun sie lähet tuolle leipälinjalle ja hedelmälinjalle sen takia että yrität vähentää ahmimista niin se kostautuu ja kohta oot taas kierteessä... :/

eli koita syyä ne kaks lämmintä ateriaa päivässä, ja sitte tuo ruisleipä on tosi hyvä välipala koska se pitää sitä verensokeria tasasena eikä tuu niitä sudenkuoppia jollon tekkee mieli syyä kaikki jääkaapista ja jauhot päälle...

Yleensä syönkin kaksi lämmintä ateriaa päivässä.

ihan hyvältä kuullostaa sun syömiset! Itse olen syönyt 2 pientä perunaa, ison porkkanan ja kotletin + 2 kuppia kahvia ja vettä pitkin päivää. Äsken söin 4 karkkia.
ps. mulle ei ole koskaan ruoka maistunut, mutta silti olen ylipainoinen..

Välipala:Kolme satsumaa

Kauhian vähän syöt.. tai siis te kaikki vastanneert syötte.
Mä oon syöny ton verran mitä ap viestissä kirjoitin ja oon nälkäinen ja pahantuulinen.

Mä oon kyllä ihan täynnä. :p Päivällä ei tule hirveesti töissä syötyä (lounas ja välipala), mutta kotona ihan tarpeeksi. Vihanneksia pitäis lisätä, ne on taas vähentynyt ruokavaliosta.

aamulla vähän puuroa ja pari leipää juustolla,päivällä omppua,jogurttia,puoli rasiaa suklaata,päivällinen vähän pastaa,jauhelihakastiketta ja porkkana. iltapala..en tiedä jaksanko enään mitään..

aamupalaa ei.

lounaaksi runsas buffet, mm. makkaraa juustokuorrutteella, 3 perunaa, lautasellinen salaattia.

välipalaksi kaksi palaa kermatoffeetäytekakkua.

päivällinen big mac ateria ja suklaapirtelö.

illalla syön vielä suklaata, leipiä ja pari mandariinia.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs musta harmaana:
aamupalaa ei.

lounaaksi runsas buffet, mm. makkaraa juustokuorrutteella, 3 perunaa, lautasellinen salaattia.

Ja palstalaiset tuntien sun BMI on joku 18. :D

aamulla 2 palaa kauraleipää, lasi pepsimaxia
lounas. kaksi lautasellista jauhelihakeittoa, ruisleipä ja vesi
välipala: 2 palaa pannaria hillolla
kotiin tullessa: sämpylä ja pepsimaxia ja kaksi palaa pullaa ja puoli pussia panttereita..
BMI taitaa olla 24 luokkaa

aamupalaa ei.

no se on 19.3 :D

aamupalaa ei.

no se on 19.3 :D

Mä arvasin (melkein) :D

Ihan hyvin ap.
Minun syömiseni (raskaana 23 viikolla)- saa kommentoida...
päivän aikana syömisten lisäksi 3 kuppia kahvia, rasvatonta maitoa, vettä n. 1,5 litraa
aamu 1 dl maustamatonta jogurttia, pari lusikallista vauvan piltti hedelmäsosetta, 2 ruisleipä siivua, lihaleikkelettä pari siivua
lounas makaronia 1,5 dl + kaksi itsetehtyä lihapullaa, 2 siivua ruisleipää, kevytlevitettä ja 2 siivua juustoa
3 riviä suklaata :(
1,5 dl tummaa riisiä ja 1,5 dl kana-kasviskastiketta, kevyesti tehtyä, 1 ruisleipäsiivu ja juustoa 2 siivua, lihaleikkelettä 2 siivua
2 dl keitettyjä kasviksia
illalla ehkä mandariini

Yhteistyössä