Mitä olette tänään syöneet? Tässä minun syömiseni, kommentoikaa ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BED-ahmija opettelee kohtuutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aamupala: leipä, jossa päällä margariinia, kuppi kahvia.
välipala: mustikkapitkopala, kahvia
lounas :metwurstisalaattia , seikeittoa, 2 ruisleipäviipaletta, 2 kaurapalaa, lasi piimää ja vettä,jälkkäriksi hilla-mansikkakiisseliä.
päivällinen: ruokalusikallinen muussia, 1 ryynimakkara, tomaattisipulisalattia, lasi maitoa
iltapala:viili,ruisleipäviipale jossa päällä sipaisu margariinia ja tomaattisipulisalaattia, porkkana ja banaani.

loppuillasta juon vielä monta lasia vettä ennen mukkumaan menoa

oon syöny tosi huonosti tänää.. *häpeää*

2 multitabs vitamiinipilleriä
ruisleipä, päällä juustoo ja kurkkua
ruisleipä, päällä sipulia
mansikkajogurtti
vehnäleipä, päällä vain voita
melkein koko 130g:n levy tummaa suklaata

juonut oon: lasin mehua, 2-3 lasia vettä

oon raskaana viikolla 21, pitäis syödä kyllä paremmin.. --> menee tekeen riisiä ja kanankoipee :D

Kahvia, kahvia, kahvia, kahvia+ vielä lisää kahvia :saint: (kera maidon/keman ja sokerin)
activia jogurtin
n.2dl yrttistä perunamuusia ja 3 broiskupalasta(sellasta valmisfileepalaa)
1pipartminttu keppi
1kultalonkero

Leipää, perunaa, riisiä, pastaa - nämä korostuu aina näissä ketjuissa, missä kasvikset ja hedelmät? Joku oli sentään syönyt muutamankin satsuman. Ei noissa ensimmäisiksi mainituissakaan nyt ihan aina vikaa ole, mutta ravintoarvoltaan peruna, riisi ja pasta jää niille kasvikselle kakkoseksi. Itse olen syönyt tänään tosi huonosti, niin en kehtaa edes sitä kirjoittaa.. mutta normaalisti syön ensisijaisesti kasvikset ja hedelmät, jos jotain vielä mahtuu sitten niin sitten niitä. Kunnon ruoka puuttui monelta, ei sen lämmintäkään tarvitse olla, ruokaisat salaatit ovat esim. tosi hyviä ja niitä voi popsia niin paljon kuin haluaa (kunhan ei keskity siihen, että salaatissa pääroolissa on esim. juusto tms)

banaani, muutama pipari
peruna ja jauhelihakastiketta
ruispala päällä kylmäsavulohta ja aiolia
muutama lusikallinen lohikiusausta (ennemmin maistelumielessä kun olin lapsille tehnyt)
muutama nami
aion syödä vielä siipipaloja

Alkuperäinen kirjoittaja äsld¨:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aamupala 2 pkt pekonia, päivällinen parsa- kukka- ja ruusukaalia voissa, iltapala kanansiipiä

Hyi vi**u nää karppiruoat on oksettavan kuuloisiakin

huomenna pizzaa :P

niin jollain karseella voi-juustoällötys pohjalla

ei vaan rahkapohjalla. Kelpaa ei-karpeillekin :)

Yhteistyössä