Mitä olette ostaneet/aiotte ostaa miehelle joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä vuodesta en vielä tiedä, viime vuonna ostin Guitar Hero II - pleikkapelin ja edellisvuonna autoradan.
Pitäisköhän munkin siirtyä tohon boxeri ja dödölinjalle? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
ihan perinteistä, ideaköyhää :laugh:
mä ostin Kenzon "Tokyo" tuoksun ja deo sticksin, korttilompakon ja boxereita

Oi, joku tuoksu olisikkin aika kiva lahja :) Pitääpä laittaa muistiin

mä otin todellisen riskin.. mies on niin äärettömän tietoinen etten ole koskaan ostanut sille yhtään vaatekappaletta, puhumattakaan tuoksuista! Sillä on ihan muutama tietty tuoksua mitä se on käyttänyt, tosi kovassa syynissä ja kokeilussa ennenkuin hyväksyy uutta :laugh: välillä hieman rasittavaakin... :whistle:
no, mä menin tuoksuttelemaan itse ja kertakaikkiaan ihastuin siihen tuoksuun, todella hyvä

Tytön puolesta ostin "Isän järjestyssäännöt"- T-paidan ja itseltäni The Simpsons Movie-DVD. Kai jotain peruslahjoja esim. boxereita ja pyyhe tulee ostettua...

Vaikeaa keksiä kivaa lahjaa! Puhuttiin kyllä vähän, ettei mitään ihmeempää/kallista toisillemme tänä vuonna ostettaisi, kun ostetaan yhteiseksi "lahjaksi" luultavastikin sohva ja tehtiin (tai mies teki) ison saunaremontin...siinä olisi lahjaa jo kerrakseen:) Viime vuonna ostin parranajokoneen ja toissa vuonna tatuoinnin.

Pieni mutta tärkeä juttu ja joku voiskin vinkata mistä näitä saa, en oo urheiluväline liikkeestä löytäny; laskettelulipun jojopidin. Mies ei oo himo laskettelija, vaan pitää töissä kynää sellasessa ja vanha on menny rikki:D!
Talvikengät on tarpeen ja karaoke-levy olis sit sellanen ihan vaan mieleen oleva turhake.
Lisäksi olen jo ostanu villakangastakin

Mä ostin ukolle toissa vuonna kirveen ja viime vuonna moottorisahan :laugh:
Tänä vuonna en ehkä ihan noin "raakoja" lahjoja... Mut periaatteena on että ostan jotakin mitä todella tarvitaan ja ovat oikeesti hyötykäytössä.

Yhteistyössä