mitä äiteelle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei aavistustakaan.

Anoppi saa muumimukin, mies käy tänään vakoilemassa mitä mukeja on jo kaapissa, luulen että Hattivatit puuttuu.
(ja miehelle kun tuon homman annoin niin eipä ollut taaskaan muistanut koko äitienpäivää....)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:45 Milla kirjoitti:
Äitienpäivä on tulevana sunnuntaina...

Mitä olette itse saaneet äitienpäivälahjaksi?

Pitäisi löytää jotain postitettavaksi sopivan kokoista - ideoita?

Minä saan lasten tekemiä juttuja, mies ei äitienpäivänä minua muista.
(mokoma sika :snotty: )
Eipä silti, lasten tekemät jutut on parhaita, mutta jos lisänä saisi vaikka nukkua pidempään..

Mä en kanssa tiedä. Varmaan viedään kukka ja kortti. Kun olin muksu niin ostettiin aina äidille äitienpäivälahjaksi yöpaita ( paituli), joten se idea on jo loppuunkulutettu :D

Mitä te itse toivoisitte lahjaksi? Muhun tekis vaikutuksen jos mies ja muksu kävis aamulla keräämässä valkovuokkoja ja herättäs reissun jälkeen kahville. Vielä parempi jos myös tekisivät itse kortin. =)

Itse aion omalle äidille laittaa vaan kortin, kun asuu kaukana ja enää en ehdi askartelemaankaan itse.

Mie teen muksun kanssa mummoille (eli äidilleni ja anopilleni) lahjaksi tyynyliinat, joihin painetaan muksun jalkojen kuvia...ikään kuin muksu ois kävelly siitä liinan poikki...

Itse en tiedä mitä saan...mies ei suostu kertomaan mittään...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:58 Nöttönen harmaana kirjoitti:
Mitä te itse toivoisitte lahjaksi? Muhun tekis vaikutuksen jos mies ja muksu kävis aamulla keräämässä valkovuokkoja ja herättäs reissun jälkeen kahville. Vielä parempi jos myös tekisivät itse kortin. =)

Itse aion omalle äidille laittaa vaan kortin, kun asuu kaukana ja enää en ehdi askartelemaankaan itse.
askarrelkaa lasten kanssa tämmöinen. Voi postittaa iekä tekokaan vie aikaa. =)
202618.jpg

Yhteistyössä