Mitä olette mieltä tälläisestä (pph)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä näkee tässkin ketjussa miten tarina muuttaa muotoaan kun sen kertoo eteenpäin:)
nyt aloittajan siskon jo kehotetaan olevan yhteydessä päivähoidon ohjaajaan, sallikaa mun nauraa

Kannattaisi miettiä että viekö toista kertaa..jos lapselle sattuu jotain niin saa vielä äitikin syytteen jos selviää että on epäillyt hoitajan kykyä huolehtia ja siitä huolimatta vienyt eikä tehnyt ilmoitusta.

Ei tulisi mieleenkään jättää lasta tuollaiselle ja kun teksitin perusteella äiti vielä itsekin epäili tuota hoitajaa. Ei lapsi ole mikään kokeilukappale. Itse olisin kyllä jättänyt viemättä!!! Muutenkin olen aina ollut päiväkotihoidon kannalla. Myös pienille. Siellä sentään joku järki ja siellä muitakin hoitajia.

Kuka typerys vie lapsen väliaikaiselle pph:lle? Miksiei voinut järjestää mummoa/ kummia/ palkattua lastenhoitajaa kotiin huolehtimaan lapsesta, kunnes vakipph paranee? Sen verran on vai oltava rahaa tai turvaverkkooa, jos vielä kaittaa 9- kuisen hoitoon!!!!!!!! Tai ylipäätään hankkii lapsia. Vihaksi pistää lapsen äiti, joka riepottelee lasta heti hoidon aluksi paikasta toiseen. Ja kyllä myös varapph. Miksi äiti jätti kalleimman aarteensa tuollaisen hoiviin? Eikö hänellä ollut mitään omaa arviointikykyä?

Luittekos sitä talouslehden (?) juttua, jonka mukaan kodinhoidon tuki syöksee varsinkin kouluttamattomat naiset työttömyyteen. No, tämän tekstin taso sen jo kertoo, että peruskoulupohjalla tai korkeintaan amiksen suurtalouskokki- tutkinto taskussa sinne sohvalle jäädään hyvillä mielin niitä loisimisen kustantavia veronmaksajaäitejä mollaamaan ja lisää lapsia tehtailemaan vuosikausiksi, ja toivotaan sitten hedelmällisyysiän ohi mentyä että päästään pesemään vessoja ;--)

[QUOTE="heh";23474458]Luittekos sitä talouslehden (?) juttua, jonka mukaan kodinhoidon tuki syöksee varsinkin kouluttamattomat naiset työttömyyteen. No, tämän tekstin taso sen jo kertoo, että peruskoulupohjalla tai korkeintaan amiksen suurtalouskokki- tutkinto taskussa sinne sohvalle jäädään hyvillä mielin niitä loisimisen kustantavia veronmaksajaäitejä mollaamaan ja lisää lapsia tehtailemaan vuosikausiksi, ja toivotaan sitten hedelmällisyysiän ohi mentyä että päästään pesemään vessoja ;--)[/QUOTE]

Olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja luon kovaa vauhtia hyvää uraa. Kirjoitin äidinkielestä E:n ja kirjoitan paljon työkseni. Olen hyväpalkkainen ja lahjoitan hyväntekeväisyyteen köyhempien hyväksi kuukausittain.

Ei ole ollut mulle vaikeaa järjestää lapseni hoitoa inhimillisellä, lapsilähtöisellä tavalla.Toisinaan on vaikeaa syödä ja kirjoittaa yhtä aikaa.