Mitä olet tänään tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27827228:
Tuonne järven rantaan. Pumpulla laskettiin vettä avannosta ja mä vähän kolan kanssa liippailin sohjoja tasaisemmaksi samalla. Oisko joku 20x20 m alue. Vaatii varmaan vielä pari kertaa vettä. Toivottavasti säät suosii.

Toivotaan. Isä teki mulle aina luistelukentän pihaan, se oli pieni mutta niin ihana. Reunalla oli vaihtopenkki ja pieni matto. Usein illalla laitettiin kynttilöitä ympäriinsä, joskus olis musiikkia ja kavereiden kanssa vietettiin paljon aikaa sillä pikku pläntillä. :D :) Hyviä jäitä.
 
Toivotaan. Isä teki mulle aina luistelukentän pihaan, se oli pieni mutta niin ihana. Reunalla oli vaihtopenkki ja pieni matto. Usein illalla laitettiin kynttilöitä ympäriinsä, joskus olis musiikkia ja kavereiden kanssa vietettiin paljon aikaa sillä pikku pläntillä. :D :) Hyviä jäitä.

Kiitos. :) Tytär haluaisi maaliskuussa pitää luistelusynttärit. Olisi kiva jos kaikki menisi suunnitelmien mukaan. :D
 
Oon tehny ruokaa, käyny kaupassa, tiskannu, kahtonu telkkaria, lukenu kirjaa ja soitellu kännykällä sukulaisille.
Ehkä mie oon ahkeran ja laiskan välimaastossa.
 

Yhteistyössä