Mitä olet syönyt tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
suklaapukin
metukkaa
kinkkua
rahkaa
vettä
palan itsetehtyä hemmetin hyvää pitsaa
jotain possu juttua myöhemmin
ehkä hamppari nälkä iskee vielä illalla ;) joten hesen kanabuirgeri :P

ja joo. olen normi painoinen vaikka näitä herkku päiviä on iskenyt pari kertaa viikossa elämäni ajan :P

Aamulla 2 ruispalaa kinkulla ja suolakurkulla, lasi maitoa ja eiliset vihersalaatinjämät.
Lounaalla kauhallisen perunamuusia, yhden nakin ja pienen palan kanaa + kirsikkatomaatteja ja kurkkua. Juomana light pommaccia.

Hyvin normaali päivä siis.

Aamulla pari palaa moniviljaleipää kera leikkeleen, juustosiivun ja kurkkusiivujen ja kuppi kaakaota. Päivällä välipalaksi pari kuppia kokista ja muutama keksi, nyt tässä ootteleen ruokaa..lihapullakastiketta ja makarooneja. Että todella terveellisesti olen syönyt. :D Illalla jotain vielä.

aamulla kuppi kahvia, päivällä nakkisoppaa ja sämpylä, päällä juusto,leikkele, tomaattia ja kurkkua, sit kuppi kahvia ja dominokeksi ja vettä muutama lasillinen

[QUOTE="Huh";23363021]En yhtään ihmettele että jotkut pysyvät laihoina, joillakin aivan olemattomat syömiset vaikka kello on neljä iltapäivällä :O "Yksi konvehti" "ei mitään" "1 jogurtti"[/QUOTE]

Mä olen ollut aina huono syömään aamulla ja vastapainoksi iltasyöppö. :D Painoindeksi on kyllä pysynyt mukavasti vain aavistuksen yli 20, eli 20-20,5 aina.

Tänään kllo. 13.30 mennessä en syönyt mitään, pari kuppia kahvia ja 1kp kaakaota tuli aamun ja aamupäivän aikana juotua. Sitten 13.30 söin - edelleen kahvin kanssa - laskiaispullan kerma-hillotäytteellä. 14.30 söin pienen lautasellisen pikakaurapuuroa, muutama tl sokeria. Lasi rasvatonta maitoa kaveriksi. Nyt juon Beroccaa ja napostelen Missä X -pussin salmiakkeja. Nuudeleita päivälliseksi luvassa tuossa 1,5h kuluttua kun kaikki on kotona.

Aamupalalla pari mukia kahvia, sekäleipä siivu taisi olla kurkkua ja juustoa päällä.

Lounaana oli karjalanpiirakkaa (2) toisessa keitetty kananmuna siivuin, toisella kinkkusiivu. Pari mukia kahvia.

Karkkia

Vettä on mennyt vetenä ihan 2l, sitten Novellen aprikoosin makuinen 0,5l

Mun särkylääke on tällä hetkellä sellainen joka janottaa mua kaiken aikaa...

Laihduttaaks tääl kaikki? Kauheen vähän syötte :D Itekin yritän laihduttaa, mut syön silti kunnol.. Mut siihen treenipäälle ni kyl näinki laihtuu :)

:laugh: Mä en ainakaan :D Eikä mua niin haittaakaan :D Tai siis joo, mä aloitan laihiksen uudestaan syksyllä mut siihen asti sitä painoa pitäis tiputtaa tosi hitaasti eli max. puol kiloa viikossa. Mulla vaan on ongelmia aamulla/päivällä syömisen kanssa... Mua vaan jotenkin oksettaa ajatuskin aamulla/aamupäivällä syömisestä...

Aamulla turkkilaista jogurttia + hunajaa ja 100 grammaa vadelmia, kahvia.
Lounaalla valtava lautasellinen vihersalaattia ja vähän lohikiusausta.
Äsken feta-mozzarellasalaatti ja kokojyväsämpylä.

Tänään tulen todennäköisesti syömään vielä tuoretta ananasta, viinirypäleitä, raejuustoa ja ehkä turkkilaista jogua mansikoiden ja hunajan kanssa. :) Vettä on mennyt joku 1,5 litraa.

Muistankohan kaikkea :D

Muroja + kahvi
Sämpylä
Suklaapatukka
2 ruisleipää
Omena

Vettä silloin tällöin

En kyllä usko, että olisin näin vähän syönyt? Varmasti jotain unohtui :D Rv 20

Laihduttaaks tääl kaikki? Kauheen vähän syötte :D Itekin yritän laihduttaa, mut syön silti kunnol.. Mut siihen treenipäälle ni kyl näinki laihtuu :)

Mä kytistän hiukan hiiilareita pitääkseni verensokerit aisoissa loppuraskauden. Vielä eivät ole raja-arvot ylittyneet, mutta likeltä liippaa. Naposteleminen olisi mun bravuurilajini, mutta tässä vaiheessa raskautta jopa vesilasillinen alkaa närästää, joten yritän pitää ruokailut aika harvoina. Toki sokerien takia pitää syödä suht tasaisesti, mutta en tahdo kauhean montaa pahaa ruokatorven polttelukokemusta per päivä.

[QUOTE="Huh";23363021]En yhtään ihmettele että jotkut pysyvät laihoina, joillakin aivan olemattomat syömiset vaikka kello on neljä iltapäivällä :O "Yksi konvehti" "ei mitään" "1 jogurtti"[/QUOTE]
Mun kokemuksen mukaan taas nuo, joiden syömiset neljältä iltapäivällä ovat tuota luokkaa, ovat niitä ylipainoisia...

Terveisin yksi edellisistä vieraista, joka on hoikka ja syönyt vähän reippaammin kuin yhden jogurtin. ;)

Aamulla 1 paahtoleipä+ 1 ruisleipä tuorejuustolla ja kalkkunaleikkeellä, 2 kuppia kahvia, bulgarian jugurtti.
Iso annos tomaatti-tonnikalapastaa+ 2 ruisleipää kalkkunalla. Lasi limpparia.
Karkkia.

[QUOTE="popp";23363085]Joo, mutta arvaa, mitä kaikkea sitten illalla mahtaa tulla syötyä, jos puoli päivää kitkuttaa jugurtilla?[/QUOTE]

Iltapäivä ruuan, ei muuta.. :) Mä en harrasta ylenpalttista mässäämistä kuin sillontällön.. Syön yleensä aina ensimmäistä kertaa iltapäivällä/illalla kun mies tulee töistä eli aikavälillä 17.00-19.00, 21.00 meillä sammuu jo valot joten ei siinä enää syödä tarvitse..

Ja kyllä, tiedän ettei toi ole millään tapaa terveellistä, mut oon aina ollut tälläinen..

Muoks.
Tai en ole aina ollut, jostain ne kilotkin on tullut.. :D Mut viime aikoina oon taas menny tähän et en syö kuin yhden ruuan päivässä ja thats it.

Viimeksi muokattu:
½ keitetty kananmuna (luomu)
1 prk täysviiliä + mausteet (marjajauheita, kaakaonibsejä jne)
1 appelsiini (luomu)
1 pieni porkkana (oman maan luomua)
paprikaa (luomua sekin)
1 peruna
hirvenjauhelihapihvi
luomu kevytmaitoa
vitamiinipillereitä
vähän suklaata ja salmiakkia

[QUOTE="Vieras";23363171]Mä olen ollut aina huono syömään aamulla ja vastapainoksi iltasyöppö. :D Painoindeksi on kyllä pysynyt mukavasti vain aavistuksen yli 20, eli 20-20,5 aina.

Tänään kllo. 13.30 mennessä en syönyt mitään, pari kuppia kahvia ja 1kp kaakaota tuli aamun ja aamupäivän aikana juotua. Sitten 13.30 söin - edelleen kahvin kanssa - laskiaispullan kerma-hillotäytteellä. 14.30 söin pienen lautasellisen pikakaurapuuroa, muutama tl sokeria. Lasi rasvatonta maitoa kaveriksi. Nyt juon Beroccaa ja napostelen Missä X -pussin salmiakkeja. Nuudeleita päivälliseksi luvassa tuossa 1,5h kuluttua kun kaikki on kotona.[/QUOTE]

Jatkan vielä että mä en mielestäni syö erityisen vähän, ennemminkin paljon. En ole koskaan ollut lihava mutta jos yritän syödä ns. päiväkotirytmin mukaisesti tai muka-terveellisesti, alan lihomaan. Jos yritän tarkkailla syömisiäni terveellisempään suuntaan, lihon myös herkästi. Ja kyllävaan, illalla syön reilummin, tai normaalimmin ehkä parempi sana. Mitä sitten? En mä päivälläkään "kituuta parilla jugurtilla", mun ei vaan ole nälkä tai tee mieli syödä.

Ärrrsyttää noi ihmiset jotka vannoo sen oman tyylinsä nimeen ja kaikki muu on väärin eikä sillä voi pysyä hoikkana/terveenä/energisenä/mitälie.

Aamulla 2 rieskaa joiden päällä aamupalajuustoa ja maksamakkaraa

yhden aikaan söin suklaapuuroa paei desiä ja äsken 2 riviä suklaata.

Tää on taas niitä päiviä kun ei tee mieli tehdä ruokaa, huomenna kaiketi sit jo lasagnea yms mutta sit jätän aamupalan pois ja puuronkin tietty :D =)

3 ruisleipää persiljalla, ruohosipulivoilla, paprikalla ja mustalla pippurilla+ kuppi mustaherukkalehtiteetä.
4 palaa brunbergin tummaasuklaata.
Tomaattiporkkanamakaronilaatikkoa kera tomaattikastikkeen+ lasi maitoa.
Pala mutakakkua ja vanilijajäätelöä.

Aamulla pari kuppia kahvia kookosöljyllä, nippu parsaa, 3 keltuaista ja majoneesia.

Päivällä pari kuppia mustaa pikakahvia.

Just äskön 1 pikkukanankoipi ja kohta 1 tai 2 pikasuklaata kookoskahvin kanssa.

(Illalla tomaattisipulikesäkurpitsavuokaa majoneesilla ja 1-4 kananmunaa jos tekee mieli.. Ja toki jotain muutakin, jos tekee mieli)

Yhteistyössä