Mitä olet syönyt tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ranskalaisia, kalapuikkoja, porkkanaraastetta, punajuurisalaattia ja raejuustoa.

Jim-patukan ja Pätkiksen. 2 lasia colaa.

0,5l vettä.

Kasvissosekeittoa, hedelmäsalaattia. Maitoa.

Iltapalaksi ajattelin teetä ja ruisleipää.

Mulla on nyt loman aikana ruokavalio repsahtanut iha totaalisesti. Aina välillä lupaan itselleni syödä säännöllisesti, ja myös vihanneksia ja hedelmiä, sekä aamupalan, mutta sitten alan taas noista lipsua, kuten tänään...:ashamed:

Aamulla kupillinen lattea ja Actimel-juoma

Päivällä puoli rasiaa valmista maksalaatikkoa

iltapäivällä parikymmentä suklaakarkkia pussista

Klo 17 perunamuusia ja 3 kalapuikkoa

En varmaan enää tänään syö, korkeintaan juon yhden karpalolonkeron kun poika menee nukkumaan.

Joo ja tiedän, vihannekset ja hedelmät puuttuu, yritän skarpata...:whistle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aamupala: Fitness fruits muroja syvän lautasellisen verran ja lisänä n. 2dl rasvatonta vaniljajogurttia, kolme mukia mustaa kahvia, mukillinen vettä.

Välipala: ruisleipää kaksi palaa Floralla ja normirasvaisella Oltermannilla

Välipala 2: pari desiä maitorahkaa, jossa seassa mansikoita, kaksi palaa ruisleipää Floralla ja sillä Oltermannilla, vettä pari mukia.

Muutoin erikseen ruokailuista olen juonut varmaan vajaa litran vettä.

Kohta syön päivällistä; parmesankanaa ja riisiä.

Ja vaikka ei kysyttykään, niin olen liikkunut 5km (puoli tuntia meni siinä) juoksulenkin ja tunnin lihaskuntotreenin verran.

teetä ja 2 riisikakkua voilla ja kinkulla
3 munan munakas jossa vähän kinkkua,juustoa,sipulia ja oliivia
naudanlihapataa vokkivihanneksilla
illalla vielä jotain...

Aamupala: Fitness fruits muroja syvän lautasellisen verran ja lisänä n. 2dl rasvatonta vaniljajogurttia, kolme mukia mustaa kahvia, mukillinen vettä.

Välipala: ruisleipää kaksi palaa Floralla ja normirasvaisella Oltermannilla

Välipala 2: pari desiä maitorahkaa, jossa seassa mansikoita, kaksi palaa ruisleipää Floralla ja sillä Oltermannilla, vettä pari mukia.

Muutoin erikseen ruokailuista olen juonut varmaan vajaa litran vettä.

Kohta syön päivällistä; parmesankanaa ja riisiä.

Ja vaikka ei kysyttykään, niin olen liikkunut 5km (puoli tuntia meni siinä) juoksulenkin ja tunnin lihaskuntotreenin verran.

*nostaa virtuaalista hattuaan sekä sun syömisille että liikkumisille, ja koittaa itse myös skarpata*

Aamulla 2 ruisleipää punaisella pestolla, juustolla ja kurkulla. Vettä.
Töissä bataattisosekeitto, keitetty kananmuna ja vettä.
Kotona 2 ruisleipää punaisella pestolla, juustolla, kurkulla ja keitetyllä kananmunalla. Vettä. :D

Maito on loppu :/

[QUOTE="Huh";23363021]En yhtään ihmettele että jotkut pysyvät laihoina, joillakin aivan olemattomat syömiset vaikka kello on neljä iltapäivällä :O "Yksi konvehti" "ei mitään" "1 jogurtti"[/QUOTE]

nooh, mie oon heränny vasta klo 15 ja yö töissä oli niin kireinen etten ehtinyt syödä mitään.. eli nyt on melkoisen kova nälkä jo :D

ruispala leikkeleellä+ iso kuppi kaakaota
munakasta
kakkupalan ja 2 suolakeksiä
1,5 kanapihviä, aurajuustoa ja porkkanaraastetta
kohta meen syömään leipäjuustoa hillojen kera

[QUOTE="vieras";23363956]ruispala leikkeleellä+ iso kuppi kaakaota
munakasta
kakkupalan ja 2 suolakeksiä
1,5 kanapihviä, aurajuustoa ja porkkanaraastetta
kohta meen syömään leipäjuustoa hillojen kera[/QUOTE]

Ainiin aamupalalla vielä jogurttia ja kurkkua ja munakkaan kanssa appelsiinimehua.

Noh ... :(

aamupalaksi puuroa voisilmällä
kahvia 2 kupillista

lounaaks peruna ja possukastiketta, salaattia. Jälkkäriksi vispipuuroa ja maitoa ... suklaakeksi ja kahvia

päivälliseks pastaa ja jauhelihakastiketta, salaattia
ja toinen lautasellinen perään.. sämpylä ja kahvia, kaks kourallista karkkia ...

:/

Aamupala:
Kaurapuuroa lautasellisen ja maitoa lasillinen. Kahvi, tuoremehu lasillinen ja Digestive keksi.

Lounas:
Hirvipaisti ja 1 peruna, tomaattia, kurkkua. (suomalaista tietty!) Maitoa lasillinen.

Välipala:
2 voileipää, juusto-leikkele-kurkku-tomaatti päällisillä.
1 pala itse tehtyä tiikerikakkua...

Päivällinen
Itse tehdyt lihapullat, 1 iso peruna, runsaasti monipuolista salaattia.

Iltapalaksi syön varmaankin 2 dl maustamatonta jogurttia ja voileivän. Ehkä jonkun hedelmän.

Elämme terveellisesti, koska perheessä lapsissamme yksi diabeetikko ja 2 pienempää lasta.

Päivä on kyllä vasta puolessa, mutta listaan tähän aamupäivän eväät...

Aamupala: syvä lautasellinen niitä Fitness fruits muroja ja vaniljajogurttia. Neljä kuppia mustaa kahvia.

Välipala: pari desiä maitorahkaa ja mansikoita. Kaksi palaa ruisleipää Floralla ja Oletermannilla. Pepsi Maxia.

Muuten ja treenin (10km juoksulenkki) yhteydessä litran vettä. Aika samanlaista settiä kuin eilen siis.

Yhteistyössä