Miten saisin painoa nousemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyn minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyn minäkin

Vieras
Ensimmäistä kertaa kerron itsekkin mitä syön, ja suunnilleen samalla tavalla joka päivä, tietysti liha/kala yms vaihtelee.

Aamulla: Kupin kahvia, 2 leipää päällä leikkelettä, jogurtin.

Lounaalla: Porsaan lihaa 3 isoa palasta (vastaa 3pihviä) paljon lohkoperunoita, salaattia (kurkku/tomaatti/salaatti/sipuli) salatinkastiketta. 1 kuppi mehua ja 1 kuppi maitoa.

Välipalalla: Omenan, kahvia ja mandariinin + yhden nakin.

Juuri söin: Kanaa ja riisiä, leipää ja 2 lasia mehua.

Viel ois iltapala ja oon mussuttanut tänään myös jonkin verran sipsejä ja muutaman palan suklaata. Mitä pitää lisätä et paino nousee?

Pähkinät ja avokadot on rasvaisia, ja sisältää just sitä hyvää rasvaa.. Ite oon syöny paljon proteiinia, tai just paljon kananmunia ja lihaa muutenkin.. Pitäis vaan rupee vaikka salilla käymään niin massa kasvais, oon vaan tällänen kukkakeppi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mursku:
Pähkinät ja avokadot on rasvaisia, ja sisältää just sitä hyvää rasvaa.. Ite oon syöny paljon proteiinia, tai just paljon kananmunia ja lihaa muutenkin.. Pitäis vaan rupee vaikka salilla käymään niin massa kasvais, oon vaan tällänen kukkakeppi. :D

Juu käyn salilla 1-3kertaa viikossa, riippuen miten töiltä ehdin. Kiitos vinkistä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Pari pussia karssua ja muutama suklaapatukka parin väliin :laugh: Ja välipala mäkkäristä... |O :saint: :D

Ei auta.

Olen ollut kuukauden kerran ranskalais/makkara/karkki/sipsi/limukka/keksi/pulla/ pekoni ruoalla vain ja paino laski 4 kiloa. :whistle:

Yhteistyössä