Mitä olet jo tehnyt joulun 'eteen'?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä olen paketoinut kaikki muuta paketit paitsi omien lasten, joulukinkku on ostettu ja pakkasessa, laatikot tehty ja pakkasessa, joulukortit kirjoitettu ja jouluverhot olkkarissa :D

Täytyy olla ajoissa liikkeella, kunnei tiedä koska vauva päättää syntyä ;)
 
Oon ostanu vaan muutaman lahjan, mä en tykkää joulusta... hirvee häslinki parin päivän takia. Joulukorttien osto ja kirjoittaminenkin tuntuu hirveeltä pakkopullalta aina.
 
en ole tehnyt yhtikäs mitään enkä aiokaan. Ainakin tänävuonna vielä mennään valmiiseen pöytään. Pojalle ostan muutaman lahjan ja siinä se sitten varmaan onkin.
 

Yhteistyössä