mitä odotatte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mummi

Jäsen
05.10.2004
81
0
6
Mitä odotatte mummin ostavan/tuovan lapsenne ristiäisiin lahjaksi? Mitä haluaisitte saada? Veimme vauvan synnyttyä jo kaikenlaisia vaatteita ja vaippoja, joten niitä ei enää. Antakaa ideoita!

Me ei kanssa odotettu isovanhemmilta mitään. Olivat jo tuoneet siihen mennessä vaikka mitä, ja auttaneet hankinoissa jo raskausaikana. Lasten Ukki tosin talletti sitten myöhemmin ristiäislahjan lasten tilille.

Valokuvakehykset on ollu kivoja. Joko sellaiset lapsille suunnitellut tai ihan kultasepänliikkeestä ostetut. Tyttölapselle korut, vaikka ei ihan vauvana voi vielä käyttääkään. Tätä ei olla saatu, mut tutut on saanu ja se on ollu hauska idea, että antaa hopeisen säästöpossun (tai säästöauton tai mitä kaikkia niitä onkaan) ja sit voi mummit ja ukit laittaa kolikoita taskunpohilta käydessään lapsenlasta moikaamassa.

meillä mummo on tehny kastepuvun aina perheen ensimmäiselle :) taitava kun on käsistään. Lahja voi olla ihan vain avustusta ristiäisjärjestelyissä, esim leivonnoissa taikka kukka-asetelman hankinnassa. Tuo ristiäismaljakin on ihan hyvä :)

Meidän lasten isovanhemmat osti toiset tinapankin sekä vauvamuistokirjan, jota mummi myös täyttää (huom! tämä on kiva, itse ei ehkä tulisi täytettyä!) ja toiset antoi hopeisen kynttilänjalan.

Itse olen aikoinaan saanut ainakin kultaisen kaulaketjun johon sain myöhemmin ristin. Tosin ketju on lasten kokoa eikä enää mahdu.

Yhteistyössä