Mitä niille baarissa kinttuun kiinni käyville äijille pitäisi sitten tehdä, että ne tajuaisivat jättää rauhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuolla jossain nettitreffikeskustelussa sanottiin, että pitää reilusti päin naamaa sanoa, jos ei kiinnosta. Tarvitseeko sitä tosissaan olla niin ilkeä, jos joku reppana lyöttäytyy seuraan, eikä ymmärrä vinkkejä? "Tuolla kahdensadan metrin päässä olisi eräs toinen mukava baari...." "Meille on tässä kohta tulossa seuraa..." "Meillä oli tässä vähän juttu kesken.." Tai jopa toisen miehen kanssa vehtailua, eivätkä kaikki siltikään ymmärrä. Pahalta tuntuu jättää tällaiset miehet vain yksinään istumaankaan ja kadota paikalta esimerkiksi vessakäyntiin vedoten... Muttei hyvältä tunnu myöskään humalaisesti mongerettu "Ei kiinnosta".

Mitä niille ihan aikuisten oikeesti pitäisi tehdä? En haluaisi loukata ketään, mutten myöskään viettää iltojani ahdistavassa seurassa.

Me usein aletaan leikkiä kaverin kanssa pariskuntaa jos joku lyöttäytyy seuraan. Ollaan todettu sen olevan todella toimiva keino.

Ei mitään imuttelua mutta pikkueleillä saa viestittyä.

oletko sä toinen niistä nuorista naisista, joihin törmättiin isännän kanssa baarissa pari viikkoa sitten. istuivat meidän takana. siinä sitten meidän pöydässä istu joku mies, ei reuhannut eikä räyhänny, vähä aikaa vaan jutteli ja meni sitten näiden naisten pöytään, viipy siinä ehkä pari ehkä kolme minsaa. niin toinen niistä naisista tuli valittaan, että jos me ei pidetä sitä miestä kurissa, niin hänen täytyy mennä sanomaan portsalille, ettei anna heidän olla rauhassa. mies siis todellakin kävi vaan tämän kerran heidän pöydässään. sanoin naisille, etten tunne koko miestä, ja että voivat siis mun puolesta sanoa portsarille ihan rauhassa. no itse lähtivat siitä naiset sitten ulos. liekö olleet lesboja, kun miehen hetken vierailu otti niin koville

Mä oon ainakin ihan suoraan ilkeä.
En jaksa tuhalta aikaani mielistelemällä ahdistavia tuntemattomia.
Tosin mä ahdistun heti, jos joku miespuolinen puolituttu/tuntematon tulee edes normaalisti jutteleen tai edes katsoo, joten en sen(kään) takia käy ikinä viihteellä.

Valitettavasti se ilkeys ja suoruuskaan ei aina auta. Sanoin kerran ihan suoraan päin naamaa eräälle jätkälle ettei kiinnosta ja että voi lopettaa ihan heti ja vastauksena tuli: "aivan sama, mä aion saada sut silti!" Häh?! Eikä siinä jätkässä ollut mitään vikaa, mut ku iten on onnellisesti naimisissa, niin..

Itse en ole ilkeä, yleensä uskovat, kun sanoo, että on juttu kesken. Jos jää siihen vänkäämään niin vaihdan istumapaikkaa tms. Kaveri taas saattaa sanoa suoraan että painu vittuun. En pidä kovin aikuismaisena käytöksenä, mutta kukin tyylillään.

Mulla on tapana blokata läheltä joku "mielenkiintoisen" näköinen mies ja mennä hänen luokseen ja kertoa että tartten hetkeksi miestä kun pitäisi päästä eroon yhdestä "ei niin kiinostavasta tyypistä".

Yleensä tämä toimii ja mikä parasta, pääsee helposti halailemaan mukavia miehiä;)

[QUOTE="vieras";24728294]Valitettavasti se ilkeys ja suoruuskaan ei aina auta. Sanoin kerran ihan suoraan päin naamaa eräälle jätkälle ettei kiinnosta ja että voi lopettaa ihan heti ja vastauksena tuli: "aivan sama, mä aion saada sut silti!" Häh?! Eikä siinä jätkässä ollut mitään vikaa, mut ku iten on onnellisesti naimisissa, niin..[/QUOTE]

Joo ja mulle taas kerran kävi niin, että en todellakaan ollut häiriintynyt jostain miehestä eikä hän edes mulle kauaa kerennyt jutella, niin yhtäkkiä tuli portsari ja raahasi tuon miehen ulos! Perusteeksi portsari sanoi, että mies oli häirinnyt mua. :O

Miehet osaa olla tosi julmia toisilleen, ja varsinkin portsarit tuntuvat monesti aiheuttavan kaikenlaista..

Yhteistyössä