Tarkotat ilmeisesti niitä ihan valkosia pieniä kovia näppylöitä? Mä tein tossa havainnon, että käytin silmänympärysiholle dermoshopin anti-wrinkle geeliä niin yks päivä ne vaan irtos itsestään... mulla on tuossa silmien alapuolella ollu niitä aina ja nyt ne yhtäkkiä irtos ilman väkivaltaa..