Mitä näet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun katsot ympärillesi ?

minä näen miehen sohvalla katsomassa jääkiekkoa ja ilmeisesti se samalla surffailee läppärillään.
lattialla on pussikaupalla virpoimispalkkoja ja leluja ja karkinroskia, kukkapöydän ja siinä vielä lisää leluja. Yksi jouluvalokin näKyy jääneen pöydälle.

(jahas, pitäisi varmaan raportoida useamin, jos tulisi vaikka siivottua... )
*noloa*

poikani kiukuttelemassa ja nyt se näkyy kiipeävän keittiöjakkaran avulla kirjahyllyyn ottamaan suklaamunia jotka siellä on jemmassa. Jaahas ja nyt jemmattiin jotain maton alle. Muuten nään yllättävän siistin kämpän. Tosin keittiössä oottaa tiskit mut sinne asti en nää et siistiä on vaihteeks.

telkkari, vitriini kaks iisoa taulua, iso viherkasvi, viininpunaset verhot, kolme sohvaa, vauvan nukkumassa, leluja lattialla kirjahyllyn lipaston jonka päällä on terra ja sen päällä hiirilaatiko, kissoja vilisee ja koira makaa sohvan selkänojalla ja pihalla näkyy tulevan lunta :)

Koira röhnöttää pedillään, telkka pauhaa (vaikken sitä katokaan), narsissi kukkii ja vieressä pääsiäismunia kourakaupalla, sohvalla löhöän minä ja karkkipussi. (Huom! Suhteellisen siistiä on eilisten vieraiden takia, hyvä syy pistää mies siivoamaan:D Ite oon ollut vähän kipeä.. )

pimeän takkahuoneen, josta takkutuli loistaa... sekaisen eteisen, remontoidaan tuulikaappia, joten kaik sielt olevat kamat on eteisessä, niin ja tietty ihanan itseni peilistä :o

Yhteistyössä