Meillä isommat lapset on pihalla,kuopus päikkäreillä,mies töissä ja mä istun koneella juoden teetä ja nauttien piispanmunkista. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:mies töissä,mie koneella...lapsien tekemisistä ei mitään tietoa,luultavasti pojat on töissä ja tytär koulussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä isommat lapset on pihalla,kuopus päikkäreillä,mies töissä ja mä istun koneella juoden teetä ja nauttien piispanmunkista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä isommat lapset on pihalla,kuopus päikkäreillä,mies töissä ja mä istun koneella juoden teetä ja nauttien piispanmunkista.![]()
Mikä toi on?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä isommat lapset on pihalla,kuopus päikkäreillä,mies töissä ja mä istun koneella juoden teetä ja nauttien piispanmunkista.![]()
Mikä toi on?![]()
![]()
![]()
Eli Perlliininmunkki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:mies töissä,mie koneella...lapsien tekemisistä ei mitään tietoa,luultavasti pojat on töissä ja tytär koulussa![]()
![]()
Mä oon aina kuvitellu sut suunnilleen kolmekymppiseks!![]()