mitäs teillä tehdään tällä hetkellä?

Kuopus on nukkunut jo yli tunnin, isommat lapset on myös jo sängyissään kattomassa dvd:tä, minä täs koneel ja mies omalla koneellaan pelaa. Eli ihan samaa mitä aina viikonloppuiltaisin tähän aikaan :)

Typykkä makkoo jo täysiään.

Mies poraa keittiössä (joo, typykkä on TODELLA sikeäuninen).

Mie tässä koneella istun ja kuuntelen pönttöuunin hutlatusta. Meinoon tyhjentää pullollisen olutta. Sitten ulkosaunaan ja vielä pitäis paistettuja muikkujakin syyvä. Ei paha.

Vauvat nukahtivat "unikylvyn" jälkeen suht nopeasti. Ite kävin saunassa kun vaihteeksi lihakset jumissa ja isompi tyttö oli kylpyammeessa sillä aikaa, kyttäsin saunan lasioven takaa sitä. Esikoinen tuli just saunasta ja kohta mieskin ja sitten pistetään isommatkin nukkumaan.

Mä pojan kanssa katson Huumaa ja mies tätini luona kaljalla ja korttia pelaamassa. TArkotus kyl oli tehdä porukalla jotain iltapalaa ja katsoella rauhassa telkkaria mut mies sit päätti jäädä tädin luo. Vähän alko masentaan kun ilmotti vasta siinä vaiheessa kun oltiin pukemassa ja kotiin lähdössä. OLis voinut aiemmin ilmottaa ku kuitenkin tiesi suunnitelmistaan.

Mies ja poika rakentaa palapeliä, minä koneella. Odotetaan että au-pair kotiutuu, laitetaan poika nukkumaan ja lähtään miehen kanssa ulos syömään ja nauttimaan vielä lämpimästä syysillasta